Barnevogn

Bugaboo buffalo er kjøpt inn :)
Vis vedlegget 245705
(Sniker fra oktober forum) Du kommer til å bli fornøyd. Vi hadde denne til førstemann og den er utrolig behagelig å trille. Hadde kundene vognen helt til vi kjøpte en reisetrille da hun var 2,5 år. (Hun er stor og høy, vognen er kanskje litt liten sittedelen i.) Blir brukt til nr. 2 også.

Vi har stokke trailz og babyjogger city elite. Bruker trailzen til hverdags og babyjogger på reise/sovevogn i bhg til 2 åringen for øyeblikket:)

Kunne tenkt meg en buggaboo, men trailzen er kun 2 år og i fin stand - så blir ikke til at vi prioriterer ny vogn:)

Er du fornøyd med Trailzen? Knirker den? Synes du den er stor å trille på? Noen erfaring med sittedelen?

Jeg har veldig lyst på den[emoji849]

Kjøpte britax smile 2. Vi har liten bil og størrelsen betydde mye. Det er den minste vognen der man kan snu sportsdelen mot deg samtidig som ryggen kan legges flatt.

Vi bestilte nettopp Bugaboo Fox! Gleder meg fantastisk mye til å få den i hus :gen014
Stod mellom den og Bugaboo Buffalo, men valget falt tilslutt på Fox, selvom jeg vet at folk her er ihuga Buffalo-fans. I følge det jeg har lest på utenlandske sider har Fox såpass mange forbedringer, blant annet demping, som gjorde at jeg tror den passer best for oss.

Emmaljunga Edge Duo. Kjøpte den brukt, som vogn nr 2 til storebror, men den ble fort favoritten her i hus! Solid og god vogn. Svingbare hjul har plutselig blitt et must for meg :) Skal kjøpe nye hjul og ny bagdel, så er den klar til lillebror:dance011

Har emmaljunga Edge duo som kommer til å bli mye brukt på vinteren, på hytta og som sovevogn når vi skifter til sportsdel.

Har også en babyjogger city mini gt som kommer til å bli mye brukt på sommeren/vår/høst og byturer.

Har bagdel og sportsdel til begge vognene, men emmaljunga vogna har mye bedre beskyttelse mot vær/vind, bedre på snø og full liggestilling. Pluss at man i den kan ha sportsdel mot den som triller. Babyjoggern har helt topp beskyttelse mot sola og er veldig lett og fin og trille på de fleste underlag.

Vi har kjøpt TFK twinner twist <3 veldig fornøyd så langt, og passer oss perfekt. Likte faktisk ikke bugaboo sin.. syns den var hard og rar å trille, selv om den var veldig praktisk :) også syns jeg Emma ljunga sin ble for stor. Men nå er dette tvillingvogner da, så det er ikke så enormt mye utvalg

Vedlegg

• 64AB8276-25FC-48A4-AFEF-365B366275CA.jpeg
    64AB8276-25FC-48A4-AFEF-365B366275CA.jpeg
    78,9 KB · Visninger: 22
Emmaljunga nxt90f har vi kjøpt :) den virker super god!

[emoji173] BASSON [emoji173] Elsker den, hadde den til mellomste også. STOR bag og mye demping. Jeg triller mye på grus og da er det et must. Har til og med trillet på stier[emoji1]

[emoji173] BASSON [emoji173] Elsker den, hadde den til mellomste også. STOR bag og mye demping. Jeg triller mye på grus og da er det et must. Har til og med trillet på stier[emoji1]

Vi endte opp med den brukte Basson-vogna i tillegg til babyjoggeren, virker veldig bra! :D Syns det er rart at den type vogn ikke selges så veldig mange plasser i Norge, for det er jo romslige vogner med god demping, uten at de tar for mye plass. Vi fikk stabla inn både understell, bagdel, sportsdel, stelleveske og sånt i bagasjerommet på en Ioniq (el-bil), og kunne fortsatt ha fått litt mer inn.

Vi bestilte bugaboo fox på fredag[emoji1] har vært i gjennom noen vogner nå, men tror dette blir bra[emoji4] i sum med babyjoggerne våre så kommer vi nok til å dekke behovene våre [emoji4]

Back
Topp