Barnevogn

Bkno8280882

Andre møte med forumet
Jeg har så smått begynt å se på vogn, og har nå så klart kommet over en å forelsket meg helt! Noen som har erfaringer med Emnaljunga Mondial De Luxe?

Hadde den til eldste i fjor. Elsket bag delen og trille komforten, men vognen er stor og tung hvis du skal mye ut og inn av bilen og her satt ikke lille noe godt i sportsdelen så da solgte jeg den etter 6 mnd og kjøpte en vogn med ergonomisk sportsdel[emoji4] men vognen er fantastisk fin og veldig god og trille [emoji4]

Vi har den, og har vært kjempe fornøyd hele veien! :) Fin å se på, veldig god å trille på all slags vei, god plass til ungen. Den er jo tung å løfte inn og ut av bilen, men har da gått bra ( og jeg er ikke veldig sterk) ;) Jeg har reist en del på besøk i helger de to siste åra med 2 åringen, og har da hatt med vogna. Ikke noe problem! :)

Jeg skal ha edge duo tenkte jeg. Nesten identisk vogn. Flotte vogner [emoji4]

Åh, forelska meg i denne i dag jeg også, tror nok det blir den, så skal følge denne tråden!

Jeg hadde mondial deluxe med første, den var fantastisk, og god å trille både sommer og vinter. Men det var VELDIG tøfft å ta inn og ut av bilen.. noe å tenke på der, hvis man kjører mye og skal ha med vogn. Brukte den kun som barnehagevogn senere og kjøpte en liten britax trehjul som vi hadde i bilen bare.
Nå selger jeg min mondial deluxe, for jeg har kjøpt meg emmaljunga nxt90 [emoji173]️ ble helt forelsket i denne. [emoji23]

Sniker fra desember.

Vi har kjøpt denne :) Jeg har jo ikke fått testet den ennå men den virker veldig god og trille, er stabil, romslig og ikke minst fin!

Jeg er helt forelsket i Emmaljunga Mondual Duo Combi og tenker å kjøpe denne. Men hva er egentlig forskjellen på denne og den Mondual De Luxe?:)

Back
Topp