Barnevogn

..Kirsebær..

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Påskeliljene 2022 ❤️
Er det flere enn meg som dagdrømmer og snoker litt etter bla barnevogner? Jeg kommer ikke til å kjøpe noe før etter uke 12 i alle fall, men litt vindusshopping er lov :D

Jeg har ingen barn fra før og har ikke peilig på barnevogner.

Har dere noen tips? Kanskje en med gode hjul til å gå tur også på ulendt terreng, men som samtidig lar seg klappe sammen og passer fint i bilen? :)

Meninger om hva som er best er vel like mange og delte som med det meste annet ;) men hvis dere først går gjennom hvilke behov dere har mtp vogn og rangerer de etter hvor viktige dere synes hvert av dem er så blir det lettere å finne ut av det synes jeg :) jeg hadde bestemt meg lenge før jeg engang ble gravid første gang, men lot samboer være med på prosessen nok til at han følte han var delaktig u avgjørelsen ;) hadde han vært uenig så hadde vi jo sikkert inngått kompromiss, men for vår del var det et ganske enkelt valg med Bugaboo Buffalo :)

Meninger om hva som er best er vel like mange og delte som med det meste annet ;) men hvis dere først går gjennom hvilke behov dere har mtp vogn og rangerer de etter hvor viktige dere synes hvert av dem er så blir det lettere å finne ut av det synes jeg :) jeg hadde bestemt meg lenge før jeg engang ble gravid første gang, men lot samboer være med på prosessen nok til at han følte han var delaktig u avgjørelsen ;) hadde han vært uenig så hadde vi jo sikkert inngått kompromiss, men for vår del var det et ganske enkelt valg med Bugaboo Buffalo :)

Enig der!

Tenkte bare dersom noen har god erfaring med vogner som passer i ulendt/skogsterreng, men som likevel ikke er kjempestore å pakke sammen :) Syns jungelen av vogner er så stor :D

Har en Babyjogger city elite fra 2011. Så skal bruke den igjen. Veldig god vogn som jeg er kjempefornøyd med.

Absolutt verdt å vurdere ja. Jeg har den første gamle bagen da. Den er lang og grei, men veldig smal. Men da blir den veldig lun og god i tillegg. Min er brukt til 3 barn da. Har prøvd en del vogner/triller. Og denne er den vi liker alle best begge to.
Når den er sportsvogn så tar den veldig liten plass i bilen og. Og enda mindre om man tar av hjulene. Og den er genialt lett å legge sammen.

Babyjogger city elite her og [emoji5] må bare kjøpe baby bagen.
Elsker den vogna. Beste jeg har hatt [emoji1305]

Enig der!

Tenkte bare dersom noen har god erfaring med vogner som passer i ulendt/skogsterreng, men som likevel ikke er kjempestore å pakke sammen :) Syns jungelen av vogner er så stor :D

Ser den, det er ganske mye å orientere seg i :)
Vi valgte Buffalo av disse grunnene:
• den veier lite, dermed er den lett å dytte i oppoverbakker og lett å håndtere når man skal frakte den steder (inn og ut av bil osv)
• lavt tyngdepunkt, oppleves som veldig stødig og lite veltbar selv i ganske ulendt terreng
• både bagdelen og sittedelen kan snus både mot deg eller fra deg
• ekstra lang kalesje og solskjerming som funker veldig godt selv med lav sol og som stenger ute inntrykk så det er lettere å sove
• svingbare forhjul som også kan låses
• store hjul som gjør det enkelt å trille i ulendt terreng samt i lettere terreng
• stor oppbevaringskurv under vogna
• solid og god å holde i håndtaket på

:)

Vi (jeg[emoji23]) har bestemt at vi skal ha Bugaboo Buffalo. Den har romslig babybag, lett å trille/ ha med på offentlig transport, samtidig som den kan brukes i ulendt terreng. Håndtaket kan justeres så både høye og lave kan trille.
Og ellers de andre fordelene Sofie85 nevner :)
Jeg har jo bare prøvetrillet, ikke fått testa den sånn masse, men sikker på at vi bli fornøyd.
Aner ikke når vi skal kjøpe, men tror ikke før OUL. Får se når det føles trygt nok til at jeg tør å kjøpe noe :)

Tror det blir svart og rød [emoji173]️
31bd89df2cb36dd42f1f5dff5c0aa743.png

Ser den, det er ganske mye å orientere seg i :)
Vi valgte Buffalo av disse grunnene:
• den veier lite, dermed er den lett å dytte i oppoverbakker og lett å håndtere når man skal frakte den steder (inn og ut av bil osv)
• lavt tyngdepunkt, oppleves som veldig stødig og lite veltbar selv i ganske ulendt terreng
• både bagdelen og sittedelen kan snus både mot deg eller fra deg
• ekstra lang kalesje og solskjerming som funker veldig godt selv med lav sol og som stenger ute inntrykk så det er lettere å sove
• svingbare forhjul som også kan låses
• store hjul som gjør det enkelt å trille i ulendt terreng samt i lettere terreng
• stor oppbevaringskurv under vogna
• solid og god å holde i håndtaket på

:)
Vi (jeg[emoji23]) har bestemt at vi skal ha Bugaboo Buffalo. Den har romslig babybag, lett å trille/ ha med på offentlig transport, samtidig som den kan brukes i ulendt terreng. Håndtaket kan justeres så både høye og lave kan trille.
Og ellers de andre fordelene Sofie85 nevner :)
Jeg har jo bare prøvetrillet, ikke fått testa den sånn masse, men sikker på at vi bli fornøyd.
Aner ikke når vi skal kjøpe, men tror ikke før OUL. Får se når det føles trygt nok til at jeg tør å kjøpe noe :)

Tror det blir svart og rød [emoji173]️
31bd89df2cb36dd42f1f5dff5c0aa743.png

Ja, denne ser veldig fin ut, også! Får stikke innom en butikk og prøvekjøre denne, Babyjogger City Elite og Stokke Trailz :) :)

Jeg elsker bugaboo donkeyen vår! Siden jeg har to tette har den vært en drøm! Men ville absolutt anbefale bugaboo buffalo siden det er din første! En drøm å trille og en lett vogn [emoji7]

Back
Topp