Barnevogn

A21

Andre møte med forumet
på utkikk etter barnevogn, men er kravstor :)
- må kunne brukes i terreng (bor landlig)
- mulighet for søsken setet
- enkelt understell - må kunne montere bilsete
- enkel å legge sammen
- må være nokså lett grunnet mye terreng
- ønsker 4 hjul

Sett på Brio, emmaljunga og Stokke.
Så mest på Stokke trailz, men kun Stokke Crusi som har søskensetet, Crusi har ikke dekk for terreng....

Last edited:
TFK joggster twist:)
ImageUploadedByBV Forum1463861141.380412.jpg

Syns vogna er fantastisk på typiske landeveier og skogsveier. Har ikke søskensete selv, men skal skaffe det i løpet av sommeren. Finnes også adaptere som man klikker på bilstol på. Vi har maxi cosi-stol og er veldig fornøyd med hvor lettvindt det er å klikke av og på.. :) Vil anbefale TFK på det sterkeste!

Hørt at emmaljunga er en tung vogn?
Spørs nok hvilken emmaljunga - det er store forskjeller. Super viking er ganske lett og smidig. Jeg bor i by og syns den fungerer fint i små, trange butikker og opp bakkene i marka. Syns ikke den er spesielt tung. Men sikkert en smakssak :)

Hørt at emmaljunga er en tung vogn?

Anbefaler emmaljunga doublé viking :-) Den kan du ha søsken del på og montere bilsete :-) Du kan velge mellom luft hjul og punkteringsfrie hjul :-) Vi prøvde den for en stund siden og den er ikke tung da den har svingbare hjul :-) Tfk vognen syns vi personlig var tyngre :-) Lykke til med valget i den store vogn verden :-)

- enkel å legge sammen

Sett på Brio og Stokke.
Så mest på Stokke trailz, men kun Stokke Crusi som har søskensetet, Crusi har ikke dekk for terreng....

Du kan fint ha søskenparet på trailz også. Undersøkte det selv da vi skulle kjøpe søskenvogn. Ente opp med Bumbleride indie twin. Hadde jeg har evig med budsjett hadde jeg valgt bugaboo donkey.

Du kan fint ha søskenparet på trailz også. Undersøkte det selv da vi skulle kjøpe søskenvogn. Ente opp med Bumbleride indie twin. Hadde jeg har evig med budsjett hadde jeg valgt bugaboo donkey.

Så bra! Tror det står mellom Stokke trailz eller emmaljunga super viking :)
Vil ha 4 hjul :)

Spørs nok hvilken emmaljunga - det er store forskjeller. Super viking er ganske lett og smidig. Jeg bor i by og syns den fungerer fint i små, trange butikker og opp bakkene i marka. Syns ikke den er spesielt tung. Men sikkert en smakssak :)

Kan det stemme at understell med bag veier 19 kg?:)

TFK joggster twist:)
Vis vedlegget 178467

Syns vogna er fantastisk på typiske landeveier og skogsveier. Har ikke søskensete selv, men skal skaffe det i løpet av sommeren. Finnes også adaptere som man klikker på bilstol på. Vi har maxi cosi-stol og er veldig fornøyd med hvor lettvindt det er å klikke av og på.. :) Vil anbefale TFK på det sterkeste!
TFK uten tvil! :-D Kunne ikke vært mer fornøyd.

- enkel å legge sammen
- ønsker 4 hjul

Sett på Brio, emmaljunga og Stokke.
TFK :-) Den er helt super! Om du bestiller på kiddies24.com så er den ganske mye billigere enn i Norge også. Kommer raskt :-)

Anbefaler bugaboo donkey på det varmeste! Elsker den vogna:)

Back
Topp