Barnevogn

Småbarnsmamma♡

Første møte med forumet
Hei! Venter nå barn nr. 2 i starten av september. Og sitter å kikker på barnevogner. Hadde en stooor emmaljunga første gang, noe vi ikke vil ha igjen.
Vil gjerne prøve ett annet merke.
Er ute etter en som tar liten plass sammenslått, men en god og enkel vogn.

Noe tips og erfaringer ? Hvilke vogner har dere kikket på/kjøpt? Trehjuling?
Begynner å bli gal!!

Vi har kjøpt en bugaboo cameleon3:) veldig fornøyd med den. Den er lett, tåler turer og er en litt lav vogn. Synes den er super. Men det finnes så mange bra vogner og alle har noe positivt og negativt med seg. Jeg måtte prate med flere selgere før jeg bestemte meg. Vanskelig, lykke til:) veldig gøy også da:)

Hvis jeg skulle hatt en slik vogn ville det blitt Babyjogger City Elite, eller Bugaboo Buffalo.

Tror vi skal gjenta suksessen med en Bugaboo, litt usikker på hvilken da jeg liker buffalo bedre (trillekomfort og fremkommelighet), men cameleon er lettere å få tak i rimelig brukt. Men har begynt å se litt på Stokke trailz/crusi...

Vi har en Emmaljunga duo (og en Brio kombi, som vi skal selge) etter de to andre barna. Men ønsker oss en mindre og mer praktisk vogn. Så har store planer om å kjøpe en Stokke Scoot og bilsete som kan klikkes rett på. Den er lett og tar liten plass for oss som er mye på farten og ute å reiser

Her sto valget mellom Bugaboo Buffalo og Stokke Trailz. Men har bestemt oss for Stokke, mest fordi vi hadde Bugaboo forrige gang og jeg vil prøve noe nytt nå :-)

Vi har bugaboo buffalo etter nr 2, og skal bruke den denne gangen og. Kjempe fornøyd med vogna. Liker at man kan ha babyen vendt begge veier. Svingbare hjul er et "må ha krav" syns jeg. Vogna tar ikke sånn kjempe mye plass sammenlagt. Men er du veldig opptatt av at den skal bli liten sammenslått så er kanskje babyjogger city elite mindre sammenslått når du bytter til sportsdel.

Føler meg helt grønn på vogner da minstegutten min er snart 11 år. Det har jo kommet så mye nytt! Skal titte litt på noen barnevogner i morgen, gleeedeer meg!!! ❤️

Back
Topp