Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi valgte å kjøpe brukt sist siden vi begge var studenterfikk en simo kombi som kun var brukt 3 mnd til 3000. Kjøpte også en tfk joggster twist med quick fix bag brukt til 1900. Simoen kunne man ikke se var brukt engang, tfk'en var mer velbrukt da
![]()
Ja, greit å få tipsJa tenker jeg og kommer nok til å kjøpe brukt, men alltid greit å høre om det er noen jeg kanskje burde se litt etter dersom folk har vert fornøyd med dem![]()
Har du noen krav/ønsker (antall hjul, vekt, funksjon etc.)?![]()
Ja, greit å få tipser veldig forskjellig hva folk er fornøyd med da, så du bør kanskje dra innom en forhandler og se litt og prøvekjøre noen vogner for å finne ut hva du liker. Er jo en jungel av vogner der ute.
Vi kjøpte simoen først fordi det var et kjent merke som jeg hadde hørt mye bra om. Passet babyen til ei venninne mens hun hadde samling på høgskolen her mens jeg gikk fravid, og hun hadde tfk sin vogn. Da falt jeg for den fordi den var så mye lettere og tok mindre plass i bilen enn simoen. Så var tfk sin som ble mest brukt, simoen satt vi hos svigers og brukte der. Nå har vi simoen som sovevogn i barnehagen og syns den er bra til det, mens tfk'en brukes om vi skal ut på tur hjemme og har behov for vogn.
Du får tak i bra emmaljunga vogner til en fin prisf. Eks super nitro har store svingbare hjul som er greit å ha for da er den lettere å bruke i butikker ect. Samtidig er den stor og romslig med god comfort til barnet
vi har nitro City og den er super den også, men skulle ønske jeg hadde super nitro også for den er mer praktisk i snøvær. Nitro City er lik men mindre hjul.
Her var det viktig å ha barnet vendt mot meg, svingbare hjul og grei å håndtere, store hjul.
Andre vogner du kan se på er brio smile, den har venninna mi og er helt super. Cruiser gjennom snø og dritt og ungen sover gody. Stor kalesje.
Eller bugaboo/ Stokke selv om disse ikke alltid er så bra i norsk klima.
Hadde også easywalker june og elsket den. Tok liten plass i bil, liten og lett på ferier, fin å se på. Festet bilstol med adapter og kunne bruke den dagen lang! Men: den er liten og har en liten kalesje. Selv om ungen satt godt er det ikke så romslig. Perfekt til en tur i parken, ferier og shopping, litt mindre perfekt i snø og lange turer i skog
Du må liksom se på hva du ser etter. Svingbare hjul, vendt mot eller fra deg, liten eller stor, osv.
Nå skal vi ha søskenvogn og kjøper emmaljunga super viking 735 fordi der kan vi snu sittedelene, gode hjul, pen å se på, god plass i bagasjen, smal og grei å kjøre.
Når det kommer til vogn så anbefaler jeg å se litt mindre på pris og mer på det dere virkelig vil ha. Hvis ikke er det så lett å kjøpe mange typer vogn billig fordi dere ikke er fornøyd og det er viktig å være fornøyd i vognen og at den passer deres behov
Ja jeg må bare si at jeg anbefaler Emmaljunga super nitroHer var det masse nyttigfår titte litt rundt å se på dei du nevnte
super nitro hørtes jo veldig bra ut
![]()