Barnevogn

Bellelini

Forelsket i forumet
Er det flere enn meg som har begynt å tenke på vogn:) Hadde Emaljunga med datteren vår, og var super fornøyd:) Denne gangen faller valget på Stokke Trailz i grått:)

Har begynt å tenke litt. Kommer til å ha behov får vogn til største og minste. Så jeg vurderer å kjøpe en søskenvogn som kan omgjøres til enkelt vogn :) men innkjøp av vogn er langt fram i tid, jeg er rundt på nettbutikker å ser :)

Har begynt å tenke litt. Kommer til å ha behov får vogn til største og minste. Så jeg vurderer å kjøpe en søskenvogn som kan omgjøres til enkelt vogn :) men innkjøp av vogn er langt fram i tid, jeg er rundt på nettbutikker å ser :)
Det blir en del måneder til før vi kjøper, men har kikket noen dager på nett, og falt pladask for den:) men tror vi teste oss frem i butikk etterhvert:) Komfort og lett å bruke står øverst på listen:)

Har en Emmaljunga Edge som jenta vår bruker, men regner med at hun kommer til å trenge vogn en stund til så må sikkert ha en søskenvogn :)

Jeg sikler også på Stokke Trailz i Black Melange, men får vondt bare av å tenke på å bruke så mye penger på ei vogn. Hadde mange ulike vogner til førstemann, så har i hvert fall "lært" at jeg ønsker en vogn med svingbare hjul foran. :happy:
Tenkte å se om jeg finner den brukt :) men godt mulig valget ender opp på en annen vogn:)

Vi solgte vår Emaljunga når datteren vår var 3 år, for vi trodde vi ikke skulle ha flere:) så hadde vi hatt den hadde jeg ikke kjøpt ny:)

Vi har en Simo-vogn som vi var kjempe fornøyd med til datteren vår, så vi skal bruke den til barn nr. 2 også :-)

Jeg sikler også på Stokke trailz den er knallfin. Men lurer på om den kan bli fort for liten. De 2 siste barna har vært 4080 og 4365g. Er litt redd den blir for trang . Er litt for dyr til å byttes ut etter kort tid. Må dra på en butikk å se live :)

Vi skal bruke vogna fra førstemann (Emmaljunga CityCross), han bruker den kun til soving i bhg nå, og er nok ferdig med det iløpet av våren. Kunne fortsatt valgt den vogna idag, den er kjønnsnøytral og nesten like fin som ny, også er det deilig å slippe å bruke penger på det:)

Har en emmaljunga som jeg er veldig fornøyd med men siden nr 2. og nr 3. Blir litt tette så må vi kanskje vurdere søskenvogn.

Vant en Cresent Comfort Duo her inne i fjor som ikke er brukt. Tenker vi bruker den :-)

Jeg vil egentlig ha en lett vogn som tar lite plass i bagasjerommet, så vi får nå se om jeg ikke kjøper en trille som jeg kan feste bilstolen på de gangene jeg skal fort inn og ut og ikke vil vekke bebisen :)

Tenkte da på enten Quinny Zapp, eller Britax Agile

Last edited:
Lurer på å droppe bagvogn denne gangen, og heller legge en løs bag vi har oppi sportstrillen, som også har adaptere til bilsetet. Synes bagvognene våre har blitt lite brukt, og tar for stor plass i bilen, men nå kor vi slik til at det ikke egner seg så godt å trille tur i nærområdet.

Blir nok en Mountain buggy. Veldig fornøyd med den sist, meeeeen selvfølgelig frister det med en ny vogn ;)

Back
Topp