Barnevogn

Vi stod mellom bugaboo donkey og bugaboo buffalo, men etter litt vurdering som i og for seg har gått mest på str av bagen og hvordan den fungerer i ulendt terreng lander vi nok på buffalo. Nå kommer Bugaboo med mørkeblå trekk også, o lykke <3

Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for vogn med fire hjul og to store, gode svingbare hjul foran. Men nå har jeg begynt å lukte litt på TFK sine vogner! Heller nok fremdeles mot fire hjul, men ser at mange er veldig fornøyde med TFK, så jeg lurer bare på om noen kan fortelle meg hva som er fordeler og ulemper med tre vs fire hjul (hvorav de foran er svingbare)??

Vi stod mellom bugaboo donkey og bugaboo buffalo, men etter litt vurdering som i og for seg har gått mest på str av bagen og hvordan den fungerer i ulendt terreng lander vi nok på buffalo. Nå kommer Bugaboo med mørkeblå trekk også, o lykke <3
Jeg tror for øvrig jeg løy da jeg sa bugaboo hadde kommet med mørkeblå trekk, var sikker på at jeg så det på en vogn her om dagen, men må ha vært hallusinasjoner da jeg kun finner kongeblå eller petroleumsblå trekk fra de i blå-sjangeren noe sted på nettet... Sukk. Da blir det svart :)

Me har bugaboo cameleon til storebror (2) og har aldri tenkt tanken på å bytte den ut. Liten og lett. Brukt på ALT slags underlag :)

Jeg tror for øvrig jeg løy da jeg sa bugaboo hadde kommet med mørkeblå trekk, var sikker på at jeg så det på en vogn her om dagen, men må ha vært hallusinasjoner da jeg kun finner kongeblå eller petroleumsblå trekk fra de i blå-sjangeren noe sted på nettet... Sukk. Da blir det svart :)

Ser ut som det kun er bugaboo camelon som finnes i navy ut fra bugaboo sine egne hjemmesider.

Nooo, jeg ble såå gira når jeg leste det. Men svart duger det og :)

Back
Topp