Barnevogn

St.Lucia

Andre møte med forumet
Hei, har noen tips om salg/tilbud på barnevogner? De flest jeg kjenner med barn fra før har spart masse på å kjøpe på salg, men det er så tungvint å måtte kjøre rundt til butikkene for å se om det er salg. De er ikke så flinke til å informere på nettsidene sine heller. Hvis noen vet om noe, kom gjerne med tips!

En annen ting: Hvilken barnevogn tenker dere å kjøpe?

På kjopbarnevogn.no har de tilbud på vogner, vi skal bestille en Brio Happy duo 2014 mod derfra, koster 5284 kr med 30% salg :)

De har masse salg på babyshop og barnashus etter jul. Bare synd det er så sent. Emmaljunga har jo salg i de butikkene i august september. Vi kjøpte babyjogger city mini på salg i januar 2014 og emmaljunga edge duo med alt i september 2014. Trur det var 30% på de begge. Men vanskelig å vite med emmaljunga siden vi byttet inn den gamle vogna vår som røyk hele tiden. Men Babybanden har ganske billige fine vogner. Kjopbarnevogn. no er fin hvis du ikke vil ha emmaljunga og sånt. Da sender de ikke og du må til Sverige for å hente det.

På kjopbarnevogn.no har de tilbud på vogner, vi skal bestille en Brio Happy duo 2014 mod derfra, koster 5284 kr med 30% salg :)
Vi har også tenkt å bestille den samme vogna på nettet :) var så bra tilbud!! Men jeg syns det er litt vanskelig når vi ikke har fått sett og prøvd den i virkeligheten først.. Jeg tenker at det er dumt hvis noe går gale med vogna, vet du noe om det da er vanskelig med å levere inn? (Siden vi ikke har en direkte butikk å gå til..)

Vi har også tenkt å bestille den samme vogna på nettet :) var så bra tilbud!! Men jeg syns det er litt vanskelig når vi ikke har fått sett og prøvd den i virkeligheten først.. Jeg tenker at det er dumt hvis noe går gale med vogna, vet du noe om det da er vanskelig med å levere inn? (Siden vi ikke har en direkte butikk å gå til..)
Det har jeg faktisk ikke tenkt på :p Men vi bor uansett langt unna alle butikker som selger barnevogner, så blir vanskelig uansett.

Jeg følger batnebutikkene her I området på instagram og noen på Facebook. Der er de kjempefine til å legge ut tilbud :) var på instagram jeg fant ut av tilbudet på emmaljungavogna mi.

Med deg inn i kundeklubben til dei forskjellige barneutstyrsbutikkane, så får du mail når dei har diverse tilbud :)

Barnashus
Babyshop
Babycare
Mimmis
Lekmer
Jollyroom

Back
Topp