Barnevogn

MaddeL

Blir kjent med forumet
Har noen anbefalinger?
Vi har hund og må derfor ha en vogn som er god å bruke på tur i skogen samt er lett å legge sammen. Har hundebur i bilen og må ha en vogn som tar liten plass når den legges sammen så det er plass til både bur og vogn. :)

Har noen anbefalinger?
Vi har hund og må derfor ha en vogn som er god å bruke på tur i skogen samt er lett å legge sammen. Har hundebur i bilen og må ha en vogn som tar liten plass når den legges sammen så det er plass til både bur og vogn. :)

smart, dette lurer jeg også på egentlig. Hundeburet tar mye plass i bilen :)

Eneste vogna jeg har prøvd som er god etter skogsbilveier og sånt er Emmaljunga Edge Duo med fire faste lufthjul. Men den tar en del plass da. Den er såpass høy og man kan ta av handlenettet, så man slipper å hekte seg fast i alt og ingenting.
Harde plasthjul og svinghjul foran er helt umulig å gå med i skog og mark. Så vet ikke om det finnes en kombinasjon som er liten og god og trille i skogen.

Vi skal ha baby jogger city elite med store gode dekk.Passer i de fleste bilene og tar så og si ingen plass :)
Eller tar Brio go next også liten plass i bilen.
Vi skal og bytte bil men vi må forsatt ha liten vogn pga vi reiser mye på bilturer :D

Easywalker Qtro har fire hjul, hvorav svingbare foran. Men de kan låses, så fin å trille med på grusveier og skogsveier også. Tar lite plass sammenlagt, og er grei i pris

spørsmål til bil som rommer barnevogn og bur: kommer jo så klart an på buret. Vi har et hudnebur i størrelse intermedium i bilden og får fint plass til TFKen vår der, bil: Hyundai i40, stasjonsvogn

Vi ser nå på skoda superb stasjonsvogn da vi trenger enda bedre plass i baksete (for kan ikke ha barnesete bak førersete hvis min samboer skal kjøre, da han ikke får tatt sete langt nok bak. Og nå må vi har barnesete bak begge forsetene.

Det er klart. :)
Vi har et herkules bur, med målene: Lengde/dybde: 93,5 cm, Bredde: 54,5 cm og Høyde: 68,6 cm.
"Eldstebarnet" er 25 kg og kan ikek ha noe mindre bur.:grommit

Back
Topp