Barnevogn

Har ingen erfaring med viper, men emmaljunga fungerte kjempebra for oss. Første året bodde vi i indre Troms, og vogna tålte både snø og slaps i store mengder :)

Jeg sverger til emmaljunga ;) Må kjøpe ny vogn nå siden jeg solgte den gamle ( da jeg mente jeg var ferdig med barn). Å det blir uten tvil emmaljunga denne gangen å :D

Jeg har simo duo. Den er god og romslig for barnet, men tar stor plass i bilen og er noe tung og trille i oppoverbakker synes jeg.
Selv kunne jeg tenke meg en emmaljung denne gangen, men siden dette er siste mann så rekner jeg med jeg fortsetter og bruke simoen.

Jeg sverger til Simo duo! Har prøvd både Emmaljumga og Bassin, men likte de ikke noe særlig. Bodde i Tromsø med første, var aldri plaga. Nå bor vi i Narvik, mindre snø her, så tviler på at d blir no problem med Simo nå :)

Jeg sverger til Simo duo! Har prøvd både Emmaljumga og Bassin, men likte de ikke noe særlig. Bodde i Tromsø med første, var aldri plaga. Nå bor vi i Narvik, mindre snø her, så tviler på at d blir no problem med Simo nå :)
Har vurdert både emmaljunga og simo duo, ville bare vite pga den var på tilbud :) Bor i sørtroms så er avhengig av en vogn som takler elementene og føret!

Har vurdert både emmaljunga og simo duo, ville bare vite pga den var på tilbud :) Bor i sørtroms så er avhengig av en vogn som takler elementene og føret!
Men er vel ingen fasitsvar når det kommer til vogn. Foreslår at du tar deg en tur og prøver å trille ulike vogner. Skal jo passe i høyde, hender, tyngde osv. Se på fjæring, bremser, hjul osv. Men i Nord-Norge MÅ man ha fire lufthjul på vogna. Og det har jo både Emmaljunga, Simo og Basson.

Bor i kirkenes i øst Finnmark. Har emmaljunga, digger den. Gode hjul som tar de hardeste humpene, og kommer seg gjennom snø og drit. Nå får vi jo baby i den kaldeste perioden, og kan jo fort bli over 30- her, så blir nok ikke å bruke vognen ute den første tiden.

Bor i kirkenes i øst Finnmark. Har emmaljunga, digger den. Gode hjul som tar de hardeste humpene, og kommer seg gjennom snø og drit. Nå får vi jo baby i den kaldeste perioden, og kan jo fort bli over 30- her, så blir nok ikke å bruke vognen ute den første tiden.
Bor ved ei elv, så blir lett 20-25 minus her og, så trenger en veldig god vogn! Tror vi må spare litt mer enn planlagt, og enten kjøpe simo eller emmaljunga, skal også se litt i sverige til sommeren!

Emmaljunga er super!! Stabil, robust, men ikke for tung. God plass og god å trille!!! :-D

Fant en brukt emmaljunga edge duo til 2000 som vi skal å se på idag, håper den er like fin som bildene!

Back
Topp