Barnevogn

Lix

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen som kan hjelpe en nybegynner litt? Er helt grønn på hva som er bra jeg. Noen tips? Gjerne i ulike prisklasser. Vi har golf så bør få plass i den da :)

Anbefaler virkelig emmaljunga edge duo super fornøyd! Kunne bruke bag delen til hun var 8 mnd!! :)
Hører mange anbefaler Emmaljunga ja :) Hvordan er de i forhold til å få plass i en golf da tror du :P er jo ikke stasjonsvogn akkurat

Vi har golf og passat, det er ikke veldig lett å få den med i golfen nei,vi tok bagdelen i baksete og understellet bak i bagasjerommet meen det går :-) får ikke plass til så myye annet da

Vi har golf og passat, det er ikke veldig lett å få den med i golfen nei,vi tok bagdelen i baksete og understellet bak i bagasjerommet meen det går :-) får ikke plass til så myye annet da
Hmm skulle hatt annen bil men vet ikke helt om det blir prioritert :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, prøv! Jeg har allerede vogn, men hadde kjøpt denne visst ikke!! :eek:

<3lille spire, november 14 <3
Der gikk det :) Utrolig fin da.. Må innrømme at jeg synes den hvite var lekker.. men så upraktisk da :S

Har snakket med min søster som har teutonia og kan overta den om jeg vil og den passer i bilen.. men hun har ikke vært helt fornøyd så.. Blir nok økonomien som bestemmer :P

Jeg er superfornøyd med TFK joggster twist. Elsker st den har store lufthjul, svingbart fremhjul og håndbrems! <3

Hadde emmaljunga før vi kjøpte TFK. Likte bag delen kjempegodt, men likte ikke sportsdelen på den....
Vil anbefale å tenke på hvor du skal bruke vognen. Om du er mest på asfalt/kjøpesenter eller om du skal gå mye tur på grus og slikt. :-)

Ja, hvitt er ikke så praktisk, men alt som følger med :O Herreli!!! Haha! Jaja, må bare forsvinne litt inn i drømmeverden! :)
Alltid lov å drømme da :) Lekker hvertfall

Jeg jobber på liten avdeling i en barnehage, og for å si d sånn, Emmaljunga vogn skal jeg ikke ha. Ikke så veldig imponert av de vognene der gitt.

Back
Topp