Barnevogn?

Vi har kjøpt Brio duo happy :) bukt til 1500 kr, men tidligere eier har ikke brukt vognen mer en i 2 mnd så den er jo som ny :)
 
Skal som mange andre her også ha Emmaljunga. Blir mondial duo på oss. Blir nok den svarte :)
 
City cross på meg...lett å god vogn :) emmaljunga er jo knall..hadde duo edge med sports understell til hu minste men den var veldig stor å tung...så denne siste gangen går jeg for en lettere en :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Dere som har større barn som sover dupp i barnehage, og har vogn med 3 hjul, er den stødig? Har veldig lyst på TFK, men har en veninne som jobber i bhg, og hun frarådet meg 3 hjuling til sovevogn, da de var ustødig.. Noen med erfaring? (Har en veldig urolig 4 åring fra før :p )
 
Emmaljunga Edge duo s/mondial duo s.

Det står på fargen.

Vil ha de svingbare hjula pga de er punkteringsfrie, lett å manøvrere vogna og at vekta blir en del lavere enn de andre understellene til Edge/mondial
 
Det er 8 ulike understell til ulik pris. Tror det varierer til fra ca 8500 til 9500 alt etter hvilket understell en vil ha. Det er mange fine, så det er vanskelig å vite hva en skal velge. De "vanlige" er helt ok, synes jeg.

MEN så er jeg så usikker på dette med to svinghjul fremme. Det er nok de dyreste, men det var utrolig lett å trille. Det spørs bare om man har bruks for det sånn til vanlig.. Nei, det er vanskelig. Helt forvirra jeg :p


Det samme problemet har jeg.. Vi har sett en Emmaljunga som vil liker godt, MEN vi er usikre på om vi skal ha faste hjul eller svinghjul.. Arg! Vil i hvertfall ha tweed bagen, grå/blå toner med mange gode egenskaper. Veldig klassisk.
 
Jeg tror jeg har det der syndromet vogndilla desverre :D Hadde først Emmaljunga Mondial Duo i fargen Vanilla leatherette til førstemann. Så solgte jeg den å kjøpte en city cross. Elsker den vogna og var tenkt å kjøpe til en bag på den til nestemann, men nå har jeg selvfølgelig begynt å se på nye vogner igjen.:) hihi. Det er også emmaljunga, men denne gangen super nitro. Den ser så fin og praktisk ut med de svingbare hjulene:) Bare litt usikker på hvilken farge jeg vil ha.
 
Her har jeg en 15 år gammel simo vogn:D elsker den, lett å trille og goood plass både oppi og under:) den er nyydelig og ikke som alle de andre gamle vognene med rutemænster å sånn. Den er marineblå, og veldig forseggjorte detaljer, og et ekstra pent stoff:D dette er bare bagvogn da jeg ikke har sportsdel til den, men har en gammel quiny xl som jeg er veldig fornøyd med, men den begynner å bli veeeldig sliten, så bli evt å kjøpe ''ny'' brukt quinny vogn når vi skal over til sportsvogn.
 
har ei brio happy mixed, som eg er kjempe fornøgd med! har og ei phil and ted søskenvogn, men synst den blir så åpen, mtp at dei er så små når det blir kaldt ute, så blir nok å sjå etter ei brukt TFK-søskenvogn med hardbag til :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi har kjøpt en oth Mountain buggy tvillingvogn! Og er så sinnsykt fornøyd! Hadde oth fra før, men singel da, og den var strålende! Håper jo at jeg blir like glad i den til tvillingene!
 
Her blir det 15 mnd. mellom barna så vi må vel ha en søskenvogn vi. Det finnes så sykt mange forskjellig merker og prisklasser, men tror vi har landa på en Bugaboo Donkey Duo. Den ser helt genial ut! Kan gjøres smalere hvis man bare skal ha med en av barna og :)
http://www.barnashus.no/bugaboo-donkey-base-black-8717447040347.html
Litt dyr da, men vi har god tid på oss, så får se om jeg får tak i en brukt eller på tilbud :)
 
Har Tautonia fra før -2010 modell med svingbare hjul.
Vet ikke hvordan de svingbare hjulene på de andre modellene er, men vil ikke anbefale svingbare hjul. Det går ann å låse hjulene, men følte vel ikke at det hjalp så veldig. De var ustø go vanskelig å låse etterhvert.
Så denne gangen vil jeg kjøpe en 4 hjuling :) Ikke bestemt modell enda.
 
Simo kombi. Stødig, gode dempere, lett å legge sammen selv for meg :p håper vi blir fornøyd med den. Ei vennine har lik å den var veldig god å trille. Kjøpte brukt, men den var nesten ubrukt så synes ikke. Fulgte bare med sportsdel da så har bestilt ny bag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hadde emmaljunga city cross sist og eeeelsket den Blir nok ei ny city cross nå igjen også


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har en city cross etter størstemann som vi fint kunne brukt igjen, men i kveld bestilte jeg jaggu en urban jungle ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har bugaboo cameleon, city cross i BHG og må kjøpe en søskenvogn etterhvert. Tror jeg lander på babyjogger city select. Blir 17 mnd mellom de. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal antageligvis kjøpe en urban jungle av ei venninne :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp