Barnevogn

KineLee

Forumet er livet
Julibarna2014
Til dere som har kjøpt/ vet hva dere skal kjøpe. Hva har valget falt på og hvorfor? Kjenner jeg føler meg litt fortapt i denne jungelen av valg.

Kjøpt mountain buggy denne gangen, fordi den e lett og kjempegod å trille, og superenkel å slå sammen! Og så e den såå fiiin:-))) Hadde simovogn sist, men den solgte eg fort - den va fin, men stor og tung og uhamslig å få med seg rundt! :-)

Vi har kjøpt emmaljunga city cross denne gang.. :) har en teutonia vogn fra før av, som egt har fungert helt supert til første mann.. Men etter en liten "fall ut av vognen" opplevelse med min sønn, bestemte jeg meg for å bytte, selvom det ikke er noe i veien med vognen ;) Grunnen til at jeg valgte city cross denne gang er fordi jeg alltid har hørt mye bra om den.. Kjenner og flere som er superfornøyd med sine city cross vogner... Syntest det er en fordel at den ikke er så altfor stor, ettersom vi har veldig liten bil (opel corsa) ;) vogen virker kraftig og godt polstret og virker generelt veldig bra :) Ville og har plasthjul og 4 fastehjul, etter jeg kjenner fler som har hatt problemer med svingbare hjul og pungteing av luftdekk :) Syntest og vognen er veldig fin (hvertfall i fargen vi har valgt:p)

Jeg skal ha en ny Emmaljunga denne gangen. Har en Smart Duo fra før, som er mer enn bra nok til ett barn til, men vil ha en mindre, mer kompakt og lett "inn og ut av bilen-vogn". Da blir det Viking. Ny modell av året. :)

Vi skal ha (om økonomien tillater det) emmaljunga Edge duo S, pga størrelsen på bagen, fortsatt lav vekt på vogna og svingbare hjul.

Er generelt veldig glad i emmaljunga.

Vi har kjøpt emmaljunga mondial de luxe duo i leatherette :-) hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe city cross, men den blir litt lav for mannen.

TFK :)
Lufthjul, fantastisk å kjøre, lang bag (har brukt bag til de var 7 mnd'er), stor og god plass i sportsvogn, håndbrems, svingbart forhjul...

Egentlig er drømmevogna bugaboo, men liker ikke sportsvogna...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

På ønskelisten denne gangen står Emmaljunga Super Nitro, tenker å kombinere sportsdelen med Quadrolift og fottrekk.
Den er nett men romslig, smart, praktisk, lettere enn vognen vi hadde sist, har store svingbare hjul foran og veldig fin! Ikke minst har Emmaljunga høy kvalitet på vognene sine. :)

Bugaboo cameleon, elsker den!

Vi kjøpte emmaljunga city cross:) vi hadde emmaljunga sist gang også, og var kjempe fornøyd med vognen:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp