barnevogn

Tinkerbell

22.01.14 <3
Januarhula 2014
Kva tenker de om barnevogn? Blir bagvogna mykje brukt når ein får i januar?

Vi har fått tilbud om å få ei one three hill barnevogn, men synest sjølv at bagen ser litt liten ut. men kostar jo mykje å kjøpe ny også...

Kjenner ikke til den vognen. Jeg har alltid brukt bagdel mye i starten. Har hatt babyer som liker å sove ute i tllegg til turer. Lunt og godt for babyen med bag, på vinteren og ellers i året. Babyer liker å ha det litt tett rundt seg :) Vi har kjøpt en vogn til 2900kr, med god stor bag. Bemoo jogger duo. Et rimeligere alternativ.

Fikk i november sist, og brukte baggen myyye :) og det kommer denne til å gjøre mye også :)

Benjamin 18.11.08 & mini termin 7 januar <3

Jeg synes oth vognene er supre til større barn. Det som er dumt til baby er at dagen til baby er så liten at babyen vokser ut av den når den er ca 6 mnd og jeg d synes d er for tidlig å ha babyen vendt fra meg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Man må jo ha bag....Den bruker de hvertfall i 6 mnd, de fleste iallefall :) Vi har Urban Jungle, men henger meg ikke opp i at bagen er liten(?). Syns ikke det er noe å henge seg opp i..med mindre man skal bruke stor og klumpete voksipose. Den posen som egner seg bra i "små" bager er f.eks EasyGrow, som forøvrig er en kjempegod dunpose!

Men jeg hadde definitivt tatt imot vogna :)

Du bør absolutt ta imot den,beste vogna jeg har hatt. Vi begynte ikke å bruke vogna før jenta vår var ett år pga at vi ville ha henne vendt mot oss og oth sportsvogna var bare fremovervendt da. Nå får en vel også kjøpt sittendel som vender mot en.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kva tenker de om barnevogn? Blir bagvogna mykje brukt når ein får i januar?

Vi har fått tilbud om å få ei one three hill barnevogn, men synest sjølv at bagen ser litt liten ut. men kostar jo mykje å kjøpe ny også...
Jeg hadde Simo duo til min novemberbaby. Brukte bagen i 2 vintre. Synes det var kjempefint fordi den er mye lunere enn en sportsvogn.

Jeg har alltid romslige bager på mine vogner slik at jeg får god plass til pose i bagen OG kan bruke bagen lenge :) 4-5 mnd i bag er for kort etter min mening..

Back
Topp