Barnevogn

Bruker71ey

Andre møte med forumet
Vi skal kjøpe barnevogn, emmaljunga tror vi. Vi ønsker enten edge duo eller mondial duo. Vet noen hva som er forskjellen på disse?
Samtidig ønsker vi to understell, både duo s( svingbare hjul) og sport eller classic chrome. Vi har en citybag fra før.

Spørsmålet mitt er om man kan bruke bager, sittedel og understell om hverandre? Kan man eksempelvis ha citybag på duo s understell? Eller mondial bag/sittedel på eks nitro/citycross understell?

Dette finner du ut av ved å kikke på nettsiden til emmaljunga :) Men i og med at dere skal ha ganske mye, er et tips og handle i sverige. Da sparer dere litt penger ;)

Vi kjøpte edge duo med classic chrome. Tror forskjellen er at mondial er med "eksklusiv" i et slags skinn materiale, mens edge er i vann avvisende tekstil. Men bortsett fra dette er det ikke noe forskjell som jeg forstod, når vi kjøpte vår :) Så er rett og slett, smak og behag!

Vi har ei mondial etter storesøster. .. den e tekstil men e liksom mer eksklusive enn edge.. ser litt penere ut.. ellers e d vet kje store forskjellen. Vår ble kjøpt i des 2010.
Har ei edge fra 2006 som sovevogn i bhg. .. trur forskjell stortsett bare e utseende! :-)

Takk:) Ikke lett det her med vogn asså:) Men må vel snart bestemme oss..:)

Vi var også frem og tilbake på vogn, spesielt da svigerinnen min har vogn fetish :P Hun mente at emmaljunga var det vi måtte ha, mens jeg hadde egentlig ingenting imot å kjøpe en pent brukt vogn.

Så etter å ha kikket og prøve trillet litt her hjemme, tok jeg med min kjære til strømstad, og så endte vi opp med en emmaljunga i en fin kjønnsnøytral farge, til en billigere penge enn her hjemme i norge :)

Back
Topp