Barnevogn

Sola989

Betatt av forumet
Hvilken type har dere eller skal dere kjøpe? Vi valgte emmaljunga city cross og bestilte med city bag suprime :) får den ca midt i mars nå, gleder meg :)

Samme!!! Men ikke supreme baggen. Jeg ville egentlig ha light grey, men den hadde de ikke på butikk.. Derimot stod grey leaves i utstillingsvinduet, og likte den veldig godt, så tok likegreit med meg den hjem. Supergod vogn, så gleder meg til å trille ;)

Emmaljunga her og. Etter storebror.. husker ikkje ka den heter.. :p så har vi kjøpt en søskenvogn som eg heller ikkje husker ka heter:p

Har kjøpt TFK joggster twist facelift i fargen "sjokolade". Bestillte fra Tyskland sammen med bilsete, base og masse diverse utstyr. Betalte 8100kr (inkludert frakt) for vogn, hardbag, bilsete, adapter, base, fotpose til sportsdelen, diverse stæsj til vogna (regntrekk, koppholder ++). Mange mange tusen spart og vi fikk vogna vi ville ha :D

ImageUploadedByTapatalk1362289156.514399.jpg

Emmaljunga city cross med bag etter storesøster. Gleder meg til å finne bagen frem igjen. Ser helt ubrukt ut :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her blei det også emmaljunga city Cross :) ImageUploadedByBV Forum1362295943.136576.jpg

Emmaljunga edge duo tror jeg. Brown leaves eller no...

Har kjøpt simo bagvogn! :-) er strålende fornøyd så langt!

Emmaljunga mondial duo i svart :)

Har kjøpt TFK joggster twist facelift i fargen "sjokolade". Bestillte fra Tyskland sammen med bilsete, base og masse diverse utstyr. Betalte 8100kr (inkludert frakt) for vogn, hardbag, bilsete, adapter, base, fotpose til sportsdelen, diverse stæsj til vogna (regntrekk, koppholder ++). Mange mange tusen spart og vi fikk vogna vi ville ha :D

Vis vedlegget 6309

Den var rå lekker!!

Emmaljunga edge duo har vi bestilt :)

Emmaljunga City Cross her, Brown Coffee bag og Brown Flowers sportsdel. Skulle ønske jeg bodde på et øde sted langt unna folk så jeg kunne prøvetrille den bare en liiiten tur - men om man skulle bli oppdaga blir man vel tolka som splitter pine gal, så jeg får vente til det faktisk er en baby å trille :)

Emmaljunga city cross pp edition og city bag supreme :) bestilte i desember og fikk den i januar...

Back
Topp