barnevogn?

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
E det for tidlig å kjøpe dette?
Min mor som for øvrig ska betale for den, syns det e for tidlig, men eg kløøør jo i fingrene etter å kjøpe...:P
Ka syns dåkke? :)

Er du sikker på hvilken du vill ha så så ser eg ikje problem i kjøpe,selv venter eg til etter ordinær ultralyd.. Eg skal bestille fra sverige så da bestiller vi den etter ultralyden er overstått :)

Jeg ville nok venta til etter OUL, men går jo selvfølgelig å bestille nå og. ;)

jeg kjøpte vogn da jeg var høy gravid, og om jeg trengte ny vogn, hadde jeg nok ventet litt til. Men om du har plassen og vet hva du vil ha, så forstår jeg at du ikke kan vente!

gleder meg selvtil å re opp babysengen!

Vi klarte ikke å la være..... Klødde for mye i fingrene,og får heller takle det om set skulle skje noe... Kjøpte for ei ukes tid siden ;-)

Okei :) Får heller bare smøre meg med tålmodighet til etter ultralyden, e jo bare 3 uker igjen :) men seng kan det tenkes blir kjøpt i helgen hvis eg finner en i riktig størrelse :) hvis ikkje bestille eg på ebay :D

Okei :) Får heller bare smøre meg med tålmodighet til etter ultralyden, e jo bare 3 uker igjen :) men seng kan det tenkes blir kjøpt i helgen hvis eg finner en i riktig størrelse :) hvis ikkje bestille eg på ebay :D

Her står baby senga ennda oppe etter nr 3;) Gadd ikkje å ta den ned for så å ta den opp igjen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi har kjøpt vogn! Kjøpte brukt på finn, så måtte jo bare slå til siden man ikke kan be om å holde den av i mange mnd. Hi hi! ;)

Jeg skal bestille vogn om ikke så alt for lenge fra Tyskland, fikk så mye utstyr med kanonbillig!! :)
Ikke vet jeg hvordan formen blir senere i svangerskapet så det meste skal jeg få unna vei til jeg er 30 uker ;)

Hvor ifra Sergie bestiller du -blomsterpiken??

Jeg skal bestille meg vogn etter UL i Mars :) Også har jeg vert og shoppet en kjekk vogn nr 2 på salg. Det er en slik som jeg kan feste bilsete på og ha med i bilen, enkel og grei :)

Back
Topp