Barnevogn :)

jenta087

Flørter med forumet
Noen som har kjøpt dette allerede? Jeg kjøpte forrige uke ;) En brukt Creeps kombivogn :)
Helt genial for min bruk :) gleder meg til å ta den i bruk :)

Jeg har simo kombi fra første... Den er tung å tar plass.. Mindre/lavere synes kansje den er veldig uhamslig, men jeg ruver litt over bakken så synes den er toppers... men man må ha en bil som rommer for å få den med seg til steder...

Sent from my ST18i using BV Forum

Det blir nok til at vi gjenbruker Emmaljunga Edge Duoen vi har stående, selvom jeg har litt lyst på ny :)

Jeg har en emmaljunga smart fra førstemann som jeg var veldig fornøyd med så den blir nok ikke byttet ut:)

Har tfk,men må ha en søskenvogn.. Og har såååå lyst på en Bugaboo Donkey Duo :) :) Må bare smiske,smiske og smiske med gubben først ;)

Vi solgte Emmaljungaen for halvannet år siden for å spare litt bodplass. Det var en veldig stødig vogn, god å trille på dårlige veier og snø, men den var ganske tung. Tror ikke det blir en lik vogn denne gangen.

Vi kjøpte en annen vogn som står hos foreldrene mine for å slippe å drasse på Emmaljungaen når vi var på besøk der mens jentungen var lita. Jeg tror vi blir å bruke den, så slipper vi å kjøpe ny. Vet faktisk ikke hvilket merke den er, og jeg må nok inspisere den litt nærmere neste gang jeg er på besøk der for å se om den kan brukes.

Ikke kjøpt vogn enda. Har en Emmaljunga Edge duo som lille bruker fortsatt, men vi må nok ha tvillingvogn nå. Har lurt litt på trillingvogn siden lille ikke er så gammel enda, men er veldig usikker. De er jo like brede som låvedører! Kommer ikke inn et sted..... :-/

Ikke kjøpt vogn enda. Har en Emmaljunga Edge duo som lille bruker fortsatt, men vi må nok ha tvillingvogn nå. Har lurt litt på trillingvogn siden lille ikke er så gammel enda, men er veldig usikker. De er jo like brede som låvedører! Kommer ikke inn et sted..... :-/

Skulle hatt en sånn med en foran å to bak :) eller alle tre etter hverandre ;) kan nok hende det hadde vært spennende å trille på ;)

Skulle hatt en sånn med en foran å to bak :) eller alle tre etter hverandre ;) kan nok hende det hadde vært spennende å trille på ;)

haha, ja, bussformasjon.. Huff nei, sånn vogn nekter jeg å ha. Tror egentlig det blir tvillingvogn. Lille skal jo i bhg og den ligger altfor langt borte til at jeg kan gå dit med henne...

Har ikke bestemt oss for vogn, og vi har nesten ikke prata om hva slags heller egentlig. Har flere venninner,søstre og svigerinne som har tusen meninger. Vel og bra det,men det er jo vi som bare må sjekke til slutt etter våre behov.

Har ikke bestemt oss for vogn, og vi har nesten ikke prata om hva slags heller egentlig. Har flere venninner,søstre og svigerinne som har tusen meninger. Vel og bra det,men det er jo vi som bare må sjekke til slutt etter våre behov.

Jeg bare reiste å kjøpte uten å prate med gubben ;) siden det er jeg som primært kommer til å trille å ordne :) Men greit å finne ut hva en vil ha sjøl:) alle har forskjellige meninger :)

Jaaaaa!!!! :-)
Vi har kjøpt vogn! :-)
Vi lot datteren vår bestemme, så ble en simo kombivogn. :-)
Vi kjøpte den brukt, men like pen! 2010 modell.

Føles mer virkelig når man har fått vogn i hus!

Har en Emaljunga kombi, syns plassen oppi baggen er super - men vogna tar stor plass. Og den er litt tung å trille tur med, siden det ikke er svinghjul :/ ellers en ok vogn. Har veldig lyst på ny, men får se når våren nærmer seg ;)

Vi kjøpte Teutonia sist, så den har vi enda. Blir nok ikke mye nytt på denne spiren når det gjelder litt mer kostbare ting ;)

Jeg har simo duo etter gutten vår, også har jeg kjøpt en 20-30 år gammel hvit simo classic.
blir nok duo-vogna som blir mest brukt, og den andre mer til pyntebruk og når vi skal gå turer hjemme.

Jeg har så lyst denne TFK tvillingvogna!!
Så nå er jeg på full leting etter å finne denne til en rimelig pris!
Har funnet en Tysk side jeg tror jeg blir å bestille fra :)
1012085_0.jpg

Skal bruke simo duo vogn som begge storesøstrene også har brukt. :)

Back
Topp