barnevogn :)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
jeg og min kjære har bestemt oss for denne. da den har stor bag og vi synes den er komfortabel :D

Simo Kombivogn Brown Glossy black

Vedlegg

• WEB_Image Simo Kombivogn  Brown Glossy black under853260243.Jpeg
    WEB_Image Simo Kombivogn Brown Glossy black under853260243.Jpeg
    127,5 KB · Visninger: 26
Kjempe fin. hadde simo kombi til eldste, og simo duo til de to minste. Elsker den som bagvogn. :)

så flott :) vi tenker at den er best her i Norge grunnet vogntypen og det vi :) og stor bag er veldig praktisk :)

så flott :) vi tenker at den er best her i Norge grunnet vogntypen og det vi :) og stor bag er veldig praktisk :)

Ja absolutt. Duo er kanskje hakket bedre synes jeg da, for den er lettere i vekt som bagvvogn, for da slipper du å trille/løfte på både bag og sittedel samtidig, og så vil babyen få plass i bagen over vinteren. :)

For tiden har vi også havnet på Simo i akkurat de fargene, men som nevnt over her, burde du vurdere Duo istedet for Kombi. Jeg ser at mange har kombi, og skjønner egentlig ikke hvorfor den er mest populær. Duo har større bag og er lettere i vekt. Også synes jeg den er finere å se på ;-) Det er klart at skal du bære med deg bagen mye, så er jo kombo en fordel, men hvis ikke, så ville jeg sett på Duo :)

FIN vogn uansett :)

Ja absolutt. Duo er kanskje hakket bedre synes jeg da, for den er lettere i vekt som bagvvogn, for da slipper du å trille/løfte på både bag og sittedel samtidig, og så vil babyen få plass i bagen over vinteren. :)
Åja :) *tenke* hihi :)

IKKE lett å velge vogn, mye å tenke på og vurdere frem og tilbake. Det hjelper jo ikke at det er en barnevogn-jungel der ute, utrolig my eå velge imellom :) Vi har valgt en emmaljunga smart duo, pga den var så lett, og at den var lett å pakke inn og ut av bilen, i tillegg veldig fin :) Lykke til :)

IKKE lett å velge vogn, mye å tenke på og vurdere frem og tilbake. Det hjelper jo ikke at det er en barnevogn-jungel der ute, utrolig my eå velge imellom :) Vi har valgt en emmaljunga smart duo, pga den var så lett, og at den var lett å pakke inn og ut av bilen, i tillegg veldig fin :) Lykke til :)
samme her :) hihi ikke sant :) gratulerer med deres kjøp da :)

Vi har og Simo. Syns det er topp som sportsvogn også jeg. Vært på tur med snuppa i dag (hun er nesten 2 år). Elsker å ha henne mot meg og litt opp i høyden. Kjempekoselig :)

Back
Topp