Barnevogn :)

Lykkelig :)

Betatt av forumet
Vi bestemte oss for å se litt på vogner i dag :) endte opp m å kjøpe, da de hadde salg på 2012 modellene hos Baby Comfort i ålesund :) ble en svart Emmaljunga edge duo :) er superfornøyd :) (tenkte egentlig å vente til etter ord UL på mandag, men de hadde tilbud nå, og mange kjøpte vogn der i dag) =)

Gratulerer med vogn! Jeg har også lyst på ny vogn, men jeg har jo to fra før... :) 

Lykkelig gravid <3 skrev:
Vi bestemte oss for å se litt på vogner i dag :) endte opp m å kjøpe, da de hadde salg på 2012 modellene hos Baby Comfort i ålesund :) ble en svart Emmaljunga edge duo :) er superfornøyd :) (tenkte egentlig å vente til etter ord UL på mandag, men de hadde tilbud nå, og mange kjøpte vogn der i dag) =)

he dei tilbud enda??!!! :D 
kor lenge vare tilbudet der? vi skal på ultralyd på onsdag, så tenkte å ta turen dit etter ultralyden!:) e det bestillingstid? eller fikk dåkke med vogna med engang? :) ka prisane ligge på? hadde dei city cross/bag der?

kailin skrev:

Lykkelig gravid <3 skrev:

he dei tilbud enda??!!! :D 
kor lenge vare tilbudet der? vi skal på ultralyd på onsdag, så tenkte å ta turen dit etter ultralyden!:) e det bestillingstid? eller fikk dåkke med vogna med engang? :) ka prisane ligge på? hadde dei city cross/bag der?

Hei:) litt usikker hvor lenge tilbudet varer, men vi så annonsen i avisa denne uka, så regner m det varer en stund til. Dette var en 2012 modell, så vi fikk den me oss med en gang :) De selger ut vognene de har igjen fra 2012 i butikken. Priser var fra ca 5500,- tror jeg. Vi betalte ca 7000,-. De hadde city cross da vi var der på lørdag :) glad for at vi dro innom hvertfall. Fikk en vogn slik jeg hadde sett for meg :) de hadde også fått 2013 modeller. Fikk god hjelp og svar på spørsmål. Nå grugleder jeg meg til i morgen, for da er d ordinær UL!

Back
Topp