Barnevogn

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
I dag har jeg handlet litt igjen. På Barnas hus har de barnevogner, og vi spurte litt rundt om info angående den vi likte best. Det er en Simo Duo (på tilbud, når de er utsolgt får de inn en ny modell som er mindre, jeg vil ha den store).

Noen her med erfaring med Simo Duo? Jeg synes den passet meg bedre enn Kombi. Er det dumt å kjøpe vogn så tidlig? Hva finnes det der ute i verden som er tilsvarende lik, og til hvilken pris? Den vognen vi fant kostet 4000. Den virker perfekt til meg. Hører noen sier den tar stor plass i bilen, men vi har stasjonsvogn så det blir ikke noe problem for oss.

Er det egentlig noen grunn til at jeg ikke skal løpe til butikken i morgen for å kjøpe meg barnevogn?

viss du har funnet en vogn du liker så go for it :)

vi kjøpte vår første vogn i spetember og gutten kom ikke før i februar, men vi begge elsket den så da kjøpte vi den med en gang, og butikken var snill å oppbevare den for oss slik at vi slapp å ha den stående så lenge før termin :)

Jeg skal ha simo kombi, men jeg har fått kjøpe den for 1000 kr av noen bekjente da.. :) kjempe fin vogn! gleeder meg til å hente den, noe jeg snaart tenker jeg skal gjøre.. :o) Simo i seg selv er jo et bra merke har jeg fått høre :)

Løp og kjøp! hehe :D

hadde ikke nølt hadde bare kjøpt :) jeg hadde simo duo forrige gang og plassen i vogna er fantastisk, den gikk rett inn på langs i den gamle bilen, så kjøpte vi ny bil, der gikk den ikke inn på langs, så jeg solgte den og kjøpte simo kombi, den er nok ikke like stor så vi får se hvor mye jeg angrer, men da får jeg denm ihvertfall inn på langs i bilen, gidder jo ikek å bruke hele baggasjerommet bare på vogn..

Eg å samboer var å kjøpte simo duo te 4000 kr på barnashus i går å er sååå fornøyd me vogna :D

Det er salg på alle 2011 modeller på barnashus over heile lande, men trur de går fort, me fekk den siste 2011 modellen så var ijen i butikken i går :)

Jeg tenker at det er bare å kjøpe om dere har funnet vogna dere vil ha. Spes om den er på tilbud også :)
Høres jo ut som dere får den med en gang også :)
Vi bestilte vogn i romjula. Kunne være opp til 6 uker leveringstid, så greit å ikke drøye til 3 uker før da. De er også greie og oppbevarer den til vi ønsker å komme og hente den :) En service de tilbød uten at vi en gang tenkte tanken, men er jo veldig praktisk :)

Da har vi kjøpt vogn
Vi fikk også den siste de hadde på lager her, så glad for at vi dro inn i dag og!
De får jo inn en ny Duo modell nå, men den er litt mindre. Vi planlegger å bruke bagen i et års tid (ifølge min mor, jeg kan ingenting om vogn så jeg går bare med på det ^^ ) så bagen må være så stor som mulig.
Simo kombi er forøvrig også på salg til 4000 på Barnas hus.
Er så fornøyd nå

Takk for synspunkter, høres ut som vi har fått en kjempefin vogn, og den føles helt perfekt også, hurra

Vi har Simo duo til eldstemann og er kjempefornøyd. Fint med bagen da han var baby og nå kan han fortsatt sove i den når han skal ha duppen sin på dagtid. Vi hadde tenkt å bruke denne vogna også til neste baby, men siden det er 2 må vi ha tvillingvogn i stedet.

Simo vogna er god å trille når man skal gå tur og ikke noe problem å få med seg. Også fin å trille på vinterføre i forhold til andre vogner jeg har forsøkt.

Jeg kjøpte SIMO kombi .. 

vurderte simo duo.. og hadde i grunnen bestemt meg for den.. men i butikken hadde de så mange gode argumenter for kombi.. som jeg var enig i.. så når den var tusen kroner billigere.. så var valget enkelt:)

Vurderte kombi vi og, men den var tyngre enn Duo. Jeg har vel knapt noe som kan kvalifisere til armmuskler, så valget ble Duo ^^
Den var også lettere for meg å forstå......... Blond ser du.... På alle måter

vi har kjøpt en mountain buggy vogn, og jeg er kjempe fornøyd :) 

Har kjøpt duo denne gangen. Har hatt kombi før, og jeg liker det rett og slett ikke... Men det er nok veldig smak og behag akkurat den.
Syns DUO vognene er finere å se på en kombi vognene, samt at de er lettere. Liker også ordningen med at selv om man bruker bagen, så kan man sette opp ryggen. Det er jo kjempeflott =) Da kan man bruke bagen lenge =)

Men har i tillegg en kombi vogn (Svithun - gammel, men knall allikevel =) ) som skal brukes til sovevogn ute o.l.

Veldig fornøyd med simo:) så lenge man har stort nok bagasjerom. Har simo kombi her, men det er rett og slett fordi vi fikk kjøpt en så bra en brukt :) hadde handla duo om jeg skulle velge :)

Back
Topp