Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tjukkebollepus
Eg har nettopp kjøpt Basson Roma duo vogn. Syns den virker super. Fikk høre masse skryt av den, samt at den ble kåret til best i test av TV2 hjelper deg
ORIGINAL: Mamman til my!
Vi har kjøpt en Bebeconfort-vogn, forelsket oss helt i den. Det er en trehjuling, såkalt joggevogn. Med låsbart framhjul. Utrolig praktisk med sånn svingbart framhjul; slipper å vippe vognen når en svinger! Tenk i butikken, og på kjøpesenter, det blir jo endel svinger i løpet av en handletur. Hver gang må man trykke ned vognen slik at den svinger på de bakerste hjulene... uff, er glad jeg slipper det. Er såååå stolt av vognen vår, må bare skryte litt [;)]
Den heter Everest forresten, bagen heter Calypso (vi valgte knall rød bag), og så tar man av bagen og hekter på sportsvogndelen etterhvert. Vognen er superlett å legge sammen, og å klipse av bagen. Vi kjøpte den til halv pris på babykos, for det var kommet en ny og enda mer fancy modell og da skulle de selge ut den som vi likte best... Ellers er jo sånne vogner ganske dyre da. Lønner seg å kjøpe sånne utgående modeller...
ORIGINAL: Lille sol
Vi har kjøpt Simo kombivogn på januarsalg. Fikk 1700 kr i avslag på 2005- modellen, så det er jeg fornøyd med. Hvorvidt vi blir fornøyde med vognen, gjenstår jo å se, men Brio er jo kjent for å være gode vogner da.
Jeg jobber i barnehage, og må nett få kommentere at jeg har Basson-vognene opp i halsen [&:] Kalesjen viker ikke som den skal etter en stund. Det er svært viktig at du er forsiktig og bruer den riktig. Du skal trykke ned, FØR du drar den bak!! Et par ganger uforsiktighet der, også er hele kalesjen ødelagt, og henger ikke oppe! Vi har flere vogner av den typen i barnehagen, og det er foreldrene som har ødelagt de før vi har fått dem. Nå bruker vi en snor fra håndtaket med en kleklype i, for å holde kalesjen oppe når barnet skal sove...
Lille Sol