Barnevogn?

maylin82

Andre møte med forumet
Er det noen av dere som vet om hvordan Abc pramy steel vogna er å bruke?? Er det noen som er fornøyde med den.
Vi har sett på den vogna og har lyst til å kjøpe den..

Nope.. Men jeg vet faktisk ingenting om hva som er bra vogner eller ikke ennå. Vi har ikke rukket å sette oss inn i det. Men tenkte vi skulle kjøpe vogn på januarsalg, så vi må nok henge i[;)]
Kjempefint om noen har tips om gode barnevogner!

Eg har nettopp kjøpt Basson Roma duo vogn. Syns den virker super. Fikk høre masse skryt av den, samt at den ble kåret til best i test av TV2 hjelper deg

kjøpte i dag ei brio kombivogn brukt sammen me bilstol m kjørepose, vippestol å bæresele før 2000kr i dag. d va ikkje sånn vogn æ egentli sku ha men ho virka heit grei.
prøvde den dærre basson romavogna men den va før lav før mæ

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Eg har nettopp kjøpt Basson Roma duo vogn. Syns den virker super. Fikk høre masse skryt av den, samt at den ble kåret til best i test av TV2 hjelper deg

Vi har også kjøpt den!! [:)] Virker som den kommer til å passe bra for oss! LItt avhengig av hvordan veiene er der du bor osv!

hei...... godt å høre at noen har kjøpt denne vognen.min samboer prøver å få meg til å velge denne vognen og,den falt helt i smak hos han.
jeg er litt usikker på sportsvognen om den er stor nok (med tanke på at småen vil komme til å bruke den fra ca november mnd og vil da trenge en pose oppi)er veldig usikker på alle vogner, blir sprø av alle typer vogner :-), men tror vi skal se litt mer på denne
ORIGINAL: Mamman til my!

Vi har kjøpt en Bebeconfort-vogn, forelsket oss helt i den. Det er en trehjuling, såkalt joggevogn. Med låsbart framhjul. Utrolig praktisk med sånn svingbart framhjul; slipper å vippe vognen når en svinger! Tenk i butikken, og på kjøpesenter, det blir jo endel svinger i løpet av en handletur. Hver gang må man trykke ned vognen slik at den svinger på de bakerste hjulene... uff, er glad jeg slipper det. Er såååå stolt av vognen vår, må bare skryte litt [;)]

Den heter Everest forresten, bagen heter Calypso (vi valgte knall rød bag), og så tar man av bagen og hekter på sportsvogndelen etterhvert. Vognen er superlett å legge sammen, og å klipse av bagen. Vi kjøpte den til halv pris på babykos, for det var kommet en ny og enda mer fancy modell og da skulle de selge ut den som vi likte best... Ellers er jo sånne vogner ganske dyre da. Lønner seg å kjøpe sånne utgående modeller...

Vi har kjøpt Simo kombivogn på januarsalg. Fikk 1700 kr i avslag på 2005- modellen, så det er jeg fornøyd med. Hvorvidt vi blir fornøyde med vognen, gjenstår jo å se, men Brio er jo kjent for å være gode vogner da.

Jeg jobber i barnehage, og må nett få kommentere at jeg har Basson-vognene opp i halsen [&:] Kalesjen viker ikke som den skal etter en stund. Det er svært viktig at du er forsiktig og bruer den riktig. Du skal trykke ned, FØR du drar den bak!! Et par ganger uforsiktighet der, også er hele kalesjen ødelagt, og henger ikke oppe! Vi har flere vogner av den typen i barnehagen, og det er foreldrene som har ødelagt de før vi har fått dem. Nå bruker vi en snor fra håndtaket med en kleklype i, for å holde kalesjen oppe når barnet skal sove...

Lille Sol

ORIGINAL: Lille sol

Vi har kjøpt Simo kombivogn på januarsalg. Fikk 1700 kr i avslag på 2005- modellen, så det er jeg fornøyd med. Hvorvidt vi blir fornøyde med vognen, gjenstår jo å se, men Brio er jo kjent for å være gode vogner da.

Jeg jobber i barnehage, og må nett få kommentere at jeg har Basson-vognene opp i halsen [&:] Kalesjen viker ikke som den skal etter en stund. Det er svært viktig at du er forsiktig og bruer den riktig. Du skal trykke ned, FØR du drar den bak!! Et par ganger uforsiktighet der, også er hele kalesjen ødelagt, og henger ikke oppe! Vi har flere vogner av den typen i barnehagen, og det er foreldrene som har ødelagt de før vi har fått dem. Nå bruker vi en snor fra håndtaket med en kleklype i, for å holde kalesjen oppe når barnet skal sove...

Lille Sol

Hei ja jeg er helt enig med deg jeg jobber oxo i bhg å opplever det samme problemet som deg med de vognene. jeg har også kjøpt meg 2005 mod på salg simo kombi og det hadde jeg også til mitt første barn og er strålende fornøyd med vogna. har også jobbet på baby shop og da var vi på tur med simo og fikk se åssen vognene ble testet så mitt 1 valg er simo!!!!

Vi hadde både Troll vogn forrige gang, og Basson.. Begge var elendige..
Denne gangen har vi kjøpt Emmaljuna..

har også kjøpt simo komivogn fjor årets modell.tror og håper jeg blir fornøyd med den....har ikke hørt negativt om simo vognene..

eg føle meg igrunn ganske heldig når det gjelde vogn.. mamma kjøpte heilt ny vogn når ho fekk søstra mi.. so vogna er knapt seks år gammel og brukt pittelitt for søstra mi ville ikkje sitte i den.. veldig greit å ha so små søsken av og til.. sjølv om ho nekta for at ho skal bli tante..[:D]

Back
Topp