barnevogn

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
heihei.. jeg har sett litt på vogner nå... lurer på om det er noen av de vognene som man kan bruke som sove plass den først tiden... vist vi skal på besøk og sånn tenker jeg på..

lurer om det er begvognen eller kombi som man kan bruke?? hehe... håper dere skjønte spm mitt[8|][8|]

Vi brukte vognen vår til seng når vi var borte, det funket veldig bra.

Kombi vogn er ofte litt mindre innvendig, vi hadde det og han vokste for fort ut av den.

Ehm...kan vel i grunnen bruke begge deler, men det kommer jo litt ann på festene på kombivognene da...noen av dem er jo under baggen på en måte..og da er du avhenig av hele vognen. Bagvognene er lettere sånn sett, men gjerne litt mindre av størrelse.. Og så er det så mange som er "myke" for tiden syns jeg..men det er jo en smaksak da :-)

Men jeg ville tro du kan bruke begge deler!

Vi har kjøpt duovogn, og bagen på den er veldig stor. Så den er det iallefall ikke noe problem med å bruke som seng..

hei når martine kom til verden hadde vi sånn vokn med to deler en dyp og en sports del..vi synes den var tung og ta av så da brukte vi hele vognen det er jo ikke alltid det er så lett...så denne gangen har vi kjøpt vogn med løs bag og det er mye lettere men begen er mindre men det er ikke noe problem for det er ikke stort merker ikke det nesten når den er for liten er det på tide og kutte ut begen uansett! Lykke til med kjøp av vogn!klem[:)]

jeg har tenkt på å kjøpe duovogn! driver og kikker litt.. sett litt på emmaljunga vogner. noen som har erfaring med de?

Jeg har kjøpt Emmaljunga (brukt da), og syns den er kjempefin[:)] Bagdelen er stor og romslig, har planer om å bruke den som seng når vi skal på ferie til sommeren. Sportsvogvdelen er også fin! Mange små finesser på den vogna, anbefaler den hvertfall jeg[:D]

Gå inn på hjemmesida og kikk litt, der står det om alle de små detaljene[:)]

jeg syns de ser så fine ut! vet du pris på den ny?

rundt 6000kr-6500kr...

Jeg har også kikket på Emmaljunga vogner (duo) 2006 mod. Syns de er kjempe fine og praktiske og ikke minst litt rimeligere enn andre (kr. 5195), så det blir nok det på oss [;)]

Vi har nettopp kjøpt Basson Roma duo-vogn. Har hørt litt rundt ang denne vognen, og har ikkje hørt annet enn skryt om den. Den ble også kåret til best i test hos TV2 hjelper deg, både når det gjaldt komfort og sikkerhet. Vi fant den ganske billig hos www.toffeliten.no (kun 3995) For de som bor i Stavanger området så har de den på tilbud nå hos Barnas Stormarked på Forus til 3695 (veil.pris er 4995)

Da Emma kom til verden så hadde vi kjøpt Emmaljunga vogn, og bagen til den var den eneste emma ville sove i til å begynne med... så hun brukte bagen som seng.... og under bagen var det to gynge-meier... så vi kunne vugge henne litt til søvns noen ganger!!! Jeg ville aldri ha bytta ut min emmaljunga for noe i verden!!! Og nå venter vogna bare på at det skal komme en ny bruker [:D]

ORIGINAL: Nitlar

Jeg har også kikket på Emmaljunga vogner (duo) 2006 mod. Syns de er kjempe fine og praktiske og ikke minst litt rimeligere enn andre (kr. 5195), så det blir nok det på oss [;)]

5195 for 2006 mod? HVOR????

Back
Topp