lille lou Elsker forumet 10 Mar 2007 #1 Jeg og min kjære var og så på barnevogn i dag[:)] Falt litt for Brio Happy duovogn. Noen som har noe erfaring med den? Og Quinny freestyle er fin, men den syns jeg ser sååå liten ut[&:]
Jeg og min kjære var og så på barnevogn i dag[:)] Falt litt for Brio Happy duovogn. Noen som har noe erfaring med den? Og Quinny freestyle er fin, men den syns jeg ser sååå liten ut[&:]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 10 Mar 2007 #2 Har ikke erfaring med noen av de - har (hatt) en eldre utgave av en Brio kombivogn, og de er iallefall romslige og gode[:)]
Har ikke erfaring med noen av de - har (hatt) en eldre utgave av en Brio kombivogn, og de er iallefall romslige og gode[:)]
Stinemor Gift med forumet 10 Mar 2007 #3 Quinny er kjempeliten..og utrolig smal i sportsdelen. Vi har den..og skal kjøpe ny! Er ikke fornøyd med den vognen!
Quinny er kjempeliten..og utrolig smal i sportsdelen. Vi har den..og skal kjøpe ny! Er ikke fornøyd med den vognen!
lille lou Elsker forumet 10 Mar 2007 #4 ORIGINAL: Lillekaisa 30.07.07 Vi har kjøpt brio happy duovogn!!! men vi har jo ikke noe erfarng enda da. men er fornøyd med valget[:D] Kult! Syns den virker så praktisk!
ORIGINAL: Lillekaisa 30.07.07 Vi har kjøpt brio happy duovogn!!! men vi har jo ikke noe erfarng enda da. men er fornøyd med valget[:D] Kult! Syns den virker så praktisk!
lille lou Elsker forumet 10 Mar 2007 #5 ORIGINAL: Stinemor Quinny er kjempeliten..og utrolig smal i sportsdelen. Vi har den..og skal kjøpe ny! Er ikke fornøyd med den vognen! Kjipt![&:] Da er det som jeg trodde. Det er noen klumper i siden, akkurat der hvor ungen skal sitte, jo. Men den ser innmari fin ut, da.
ORIGINAL: Stinemor Quinny er kjempeliten..og utrolig smal i sportsdelen. Vi har den..og skal kjøpe ny! Er ikke fornøyd med den vognen! Kjipt![&:] Da er det som jeg trodde. Det er noen klumper i siden, akkurat der hvor ungen skal sitte, jo. Men den ser innmari fin ut, da.
Mrs b Forumet er livet VIP 10 Mar 2007 #6 har en brio kombi vogn som jeg er veldig fornøyd med!god plass og kjempe god å kjøre[:)]