barnevogn

Julita

Forumet er livet
Klarer ikke helt bestemme meg for hvilken type vogn jeg vil ha, og føler ikke helt at jeg gidder å springe rundt på alle babybutikkene for å finne det ut heller, men jeg tenkte jeg skulle kjøpe før vi flytter hjem til Norge.
Noen som har mer clue enn meg her går jeg ut fra [:)]? Sååå hva anbefaler dere?

Jeg har tenkt å kjøpe en enkeltvogn. 2åringen har ikke ro i rumpa til å sitte i vogna lengre, så det er nesten ingen vits å kjøpe søskenvogn.
Synes de så så greie ut de mjukbagene, men liker å høre folk som har førstehandserfaring før jeg klarer å bestemme meg for hva jeg skal ha? [:)]

Basson Roma!!!!!! Kjempe bra vogn!!!

Glad i Emmaljunga jeg! [;)] http://www.emmaljunga.com/

Emmaljunga er et kjempemerke!! Jeg er veldi fornøyd med vogna mi! Har brukt den i 3 år nå!![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Destiny85

Emmaljunga duo edge 2006, er så fiiiin den! *forelska*
Trur jeg skal ha den selv den dagen jeg er gravid[:D]

sign!!! vi har en slik vogn i svart,å den e barnevognenes"rolls royse"!!! absolutt verdt å betale 7500kr får!! har jobbet i barnehage i 8år,å har aldri brukt en vogn som kan sammenliknes med denne!!jeg er helt "bettatt"[:D]

Vi har kjøpt tvillingvogn - for å få plass til storebroren også, siden han er bare ca 16mnd når Lilleknøtt kommer..

Har prøvd ganske mange forskjellige vogntyper, men INGEN var så gode som DENNE!!
TFK Twinner Twist

Finnes også i enkeltutgave: TFK Joggster Twist,  se her:

http://www.babyjungle.nl/english-3wheels.htm

Den kan du ha hardbag på i begynnelsen,
                                        og senere bare vognpose i sittedelen
                                                                                   eller softbag i sittedelen i  begynnelsen..
                                                             (Softbagen kan også gjøres om til vognpose for større barn)

vi kommer til å ha softbag til vår lille knøtt fordi det ikke går med en hardbag og en storebror ved siden av hverandre  i tvillingvogna..

Blir liten når den legges sammen - UTROLIG liten..
VELDIG Lettkjørt

tuusen takk for tips, jenter [:)]

Back
Topp