Barnevogn - vognbag til stor baby?

rødkløver

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Januarlykke 2020
Mini er 4,5 måneder og nær 8.5 kg. Ser at de fleste vognbager er beregnet på baby opp til 9 kg. Finnes det vogner med bag som tåler større baby enn dette?

Har en Britax Smile 2 og vurderer å bytte til sportsdelen snart, men føler kanskje det er litt tidlig. Hva gjør dere andre med tung baby?

Så lenge det er fysisk plass til babyen hadde jeg ikke tenkt så nøye på den vektgrensa [emoji85] er ikke så mange måneder til de fleste bytter til sportsdel så å kjøpe ny vogn hadde ikke jeg gjort.

Vi måtte skifte til sportsdel i dag, da lille på 5mnd og 7kg er for lang for/klarer ikke finne roa i bagdelen.. syns selv det er altfor tidlig, og vi har babyjogger mini gt så sportsdelen er dessverre fremovervendt, men her endte det med at jeg trilla i 5 min og mini sov i over en time dupp i vogna for første gang på flere uker! Så jeg biter tenna sammen og fortsetter med sportsdel tror jeg :) du får kjenne på selv hva du føler deg mest komfortabel med, men ville nok ikke brydd meg om kilogrensa, så lenge den passer ellers! Viktigste er at baby er fornøyd :-)

Back
Topp