Barnevogn tips

Tullerulle

Forelsket i forumet
Hvilke barnevogner er lette? Jeg bor i 2.etg og kan ikke sette vognen ute og må derfor bære den opp og ned hele tiden.

Jeg har sett mye på emmeljunga vognene, de er jo helt nydelige, men ser så sinnsykt tunge ut!

Åh, lurer på det samme, er i samme situasjon! Jeg lurer på mountain buggy, har trillet den (en venninne har den), den virker i alle fall lett når man triller den! Erfaringer?

Sniker fra juni13. Jeg har TFK joggster twist og er suuuuperglad i den!! Den er lett, god og lett å trille og lekker:D Men annbefaler da multi x bagen som kan settes opp til "liten sportsdel":-D Jeg hadde emmaljunga men den ble alt for klumpete og tung..

♡Malin 14.06.2013♡

Sniker litt :p
Jeg bare eeeelsket min baby jogger city elite! Tar liten plass, genial med et håndtak så du legger den sammen og bærer den med en hånd, stor og god kallesje og punkteringsfrie hjul. Anbefales på det sterkeste ;-)

Vi har tfk joggster twist. Genial lett sak, litt av grunnen til at vi valgte den da vi bodde der vi bodde da vi fikk førstemann. Men vet at emmaljunga city cross også er en lettvekter og den har fire hjul for de som måtte ønske det :)

Et annet spørsmål også da: Når kjøper vi vogn? Det er jo litt tidlig nå, men hvor lenge bør vi vente? Når kjøpte dere vognene?

Et annet spørsmål også da: Når kjøper vi vogn? Det er jo litt tidlig nå, men hvor lenge bør vi vente? Når kjøpte dere vognene?
Vet at de som skal ha Emmaljunga bør bestille litt tid i forkant! Den nye kolleksjonen som kom nå, altså 2014, har hentetid i november/desember, for de som nettopp har bestilt! :)

Jeg ville ventet til det kom tilbud på de. Er ofte det rundt juletider eller på nyåret :)

Jeg ville ventet til det kom tilbud på de. Er ofte det rundt juletider eller på nyåret :)
Emmaljunga? De fleste har solgt ut 2013 modellene allerede! De fikk inn 2014 modellene nå på slutten av sommeren :)

Kanskje ikke emmaljunga, men er da vogner på tilbud innimellom. Ofte etter jul. Og gjerne sånne pakker med vogn, bag og vognpose feks. Mulig emmaljunga ikke har det altså, det vet jeg ikke. Vi har tfk vi :)

Emaljunga city cross!!!! Ingen tvil.... Vi bodde i tredje etasje med Lucas som baby og den vogna er vell en av de letteste... Veier 13 kg tror jeg... Og så er den suuuuper fin og god og trille. Den tåler også en del. Vogna har vært med til USA, Gran Canaria og Norges ferier og er like fin. Vi kommer nok til å bruke den til lille bølle og:)

Back
Topp