Barnevogn til liten bil...

BellaBanana

Betatt av forumet
Jeg er veldig fornøyd med bilen min, og har svært lite lyst å selge den, problemet er at bagasjerommet ikke er særlig barnevognvennlig! Jeg har testet den nyeste TFK Joggster Twist, den går inn, men kan ikke ha noe større, og vogn med fire hjul er nok dermed uaktuelt. Noen som har tips til gode vogner som kan brukes lenge, og som kan bli små? Evt erfaringer med Joggster Twist? Har helst lyst å kjøpe en brukt, siden jeg er ny i barnevognjungelen, og ikke vet hva jeg liker ennå.

Tfk er greie vogner, og babybagen til tfk er av de største på markedet, så det er jo et stort pluss.
Hadde tfk joggster twist til storebror, men her er de så dårlig på å brøyte, så vogna kantret flere ganger. Jeg likte heller ikke at ungen min måtte sitte fra meg i sportsdelen.
Vognjungelen er gjerne slik at man må prøve seg litt frem før man finner rette stien(vogna). Jeg har hatt mange(!!) vogner og er fremdeles ikke sikker på at jeg valgte rett da jeg bestilte meg emmaljunga denne gangen.
Om du tror du vil mislike 3 hjul må du ta en kikk på Bugaboo Cameleon. Den er svært liten sammenklappet og kjempelett!

Gutt født 09
Baby sept 13

Vi hadde Bugaboo Cameleon sist, og den gikk helt fint inn i en sedan. Skal lease en Peugot 208 nå, og vogna går helt fint inn i den også :)

Brio har noen vogner som er fra de er små til eldre, disse blir små og enkle å håndtere når du legger de sammen

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

babyjogger city blir også veldig liten lagt sammen mener jeg å huske og er litt nettere enn tfk...selvom jeg går for TFK denne gangen!

Teutonia mondial er liten og nett. Angrer egentlig på at vi ikke har kjøpt den.. Den er fire hjul på da..

Back
Topp