barnevogn, Sverige eller Norge??

frk k

Flørter med forumet
Jeg har bestemt meg for emmajunga city cross med babybagen :)
Så er spørsmåle, skal jeg dra til Sverige eller handle vognen her i Norge?
Det tar 8 timer å kjøre til nærmeste forhandler i Sverige for oss..
Er det så mye å spare da? Har også hørt at man får stelleveske med på kjøpet når du handler den i Sverige, er det sånn overalt?

Det sies vel at du kan spare på det, ved å kjøpe i Sverige..
Har ikke sjettet så nøye, men så tenker jeg at du må jo dit for å hente da evt..
Og det blir jo litt utlegg på reise/overnatting muligens dersom man bor et stykke unna..
Vet ikke jeg...

Jeg har og sett på Emmaljunga, og elsker den Mondial Duo i Creme..
Har Polske arbeidere hos meg i fabrikken, og de sjekket pris i Polen..
Her i Norge kostet de ca 8500 kr, mens i Polen 6100 kr...
Så da blir det kanskje til at jeg sender med penger til en som skal hjem i julen :)

8 timer for å kjøpe i Sverige... Aldri i verden! Vi bor bare 2 timer unna, men kjøpte i Norge likevel sist pga muligheten for reklamasjon osv.

Vi kjøpte i Sverige sist, men nå er vi ofte i Sverige siden familien har hus der, så ikke noe problem angående reklamasjon og lignende ;-) Hvis det tar 8 timer så hadde jeg nok ikke giddi og reist helt til Sverige hvis dere ikke skal noe annet der samtidig.....eventuelt kan du jo sjekke opp prisene i de butikkene som er aktuelle for dere, og regne på om det blir billigere :-)

Vi skal kjøpe i sverige. Men sparer ikke så mye i forhold til i norge, men man får med stelleveske da. Mener det kommer på ca 7200 i sverige mot ca 9200 (inkl. stelleveske) i norge. Så med 8 timer å kjøre er det like greit å kjøpe i norge :-) Du har uansett garanti i sverige da. men er langt å dra å klage.

Vi kjøpte masse utstyr i sverige på Kittys i strømstad til vårt første barn. Vi kjøpte, -emmaljunga mondial edge duo svart i lær,
- bilstol med base og adapter til vogn (aldri kjøp adapter! Den er aldri brukt, men vi fikk den med på kjøpet.)
-Stellebord
Babybjørn bæresele.

Vi sparte ca 3500 kr.

Fikk med luxus stellevesken (sinnsykt fin) og adapteret.

Stellevesken måtte jeg bytte inn pga glidlåsen ble ødelagt. Da var jeg rett og slett sleip og gikk på babyshop. Jeg sa bare problemet, og de sa at kvittering ikke trengtes da de kunne se hvilken modell det var. Reklamasjoner koster jo ingenting for de heller.

Jeg elsker skinn utgaven til emmaljung! Den er så praktisk. Og jeg kan avkrefte en myte ang sportsdelen i skinn. Den blir ikke klam.

Jeg vurderte også å kjøpe i Sverige. Meen, Nå har ikke jeg tenkt meg bort der før sommeren igjen så da blir det å kjøpe vogna her i Stavanger:)

Back
Topp