Barnevogn - Stokke Xplory - noen erfaringer?

Tror denne er veldig grei om man går mye på kjøpesenter o.l...
Kanskje litt som en trille? :)

MEN min erfaring fra alle slags rare vogner i bhg; denne vognen ville jeg ikke hatt for å gå turer, den tilbyr IKKE mye ly for vær og vind ;)
I tillegg synes jeg den er upraktisk, man vipper liksom hele setet og barnet har samme posisjon på kroppen hele tiden (kan ikke være behagelig etter en stund å sitte helt likt) :)

Men jeg har jo ikke mye personlig erfaring med den da ;)

Jeg har en nabo som har denne og hun har siklet etter min tfk siden andre uken hun brukte den.... Den er superfin å bruke på senteret og i butikker, men hun hatet å bruke den ute... Hun synes i det hele tatt den var utrolig upraktisk, og uten at jeg har brukt den direkte selv må jeg si at jeg ikke ville gått for denne hvis jeg skulle gå turer ute.. Men vi alle er jo forskjellige ogkanskje du vil like den..

Søsteren min har den og elsker den. Jeg har lånt den litt og elsker den. Men har ikke prøvd å gå tur i skogen med den. Det nærmeste vi kommer er folkemuseet :p

Tror denne er veldig grei om man går mye på kjøpesenter o.l...
Kanskje litt som en trille? :)

MEN min erfaring fra alle slags rare vogner i bhg; denne vognen ville jeg ikke hatt for å gå turer, den tilbyr IKKE mye ly for vær og vind ;)
I tillegg synes jeg den er upraktisk, man vipper liksom hele setet og barnet har samme posisjon på kroppen hele tiden (kan ikke være behagelig etter en stund å sitte helt likt) :)

Men jeg har jo ikke mye personlig erfaring med den da ;)

Tusen takk for svar :Heartpink

Jeg har en nabo som har denne og hun har siklet etter min tfk siden andre uken hun brukte den.... Den er superfin å bruke på senteret og i butikker, men hun hatet å bruke den ute... Hun synes i det hele tatt den var utrolig upraktisk, og uten at jeg har brukt den direkte selv må jeg si at jeg ikke ville gått for denne hvis jeg skulle gå turer ute.. Men vi alle er jo forskjellige ogkanskje du vil like den..

Takk for svar og erfaringer. Vi skal etterhvert kjøpe en TFK, for både jeg og min samboer liker å være mye i naturen. Flere anbefaller TFK som en sporty og meget praktisk barnevogn. :love7

Back
Topp