Barnevogn Stokke Trailz

Mammadalt

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Noen som som har erfaring med Stokke Trailz? Både på snøføre og til vanlig :-) Hva er det beste med vogna?

Beste med vogna er gode hjul, stor handlekurv under som tar 10 kg, ikke bare 5 som andre. Den er også vanntett :) bagen er stor, den ser bra ut, og håndtaket kan stilles, noe som er positivt når vi er flere som triller den. Deilig å ha bagen høyt oppe, mer kontakt med barnet og lettere å løfte ut og inn av bagen. Jeg er veldig fornøyd med vognen :)

Beste med vogna er gode hjul, stor handlekurv under som tar 10 kg, ikke bare 5 som andre. Den er også vanntett :) bagen er stor, den ser bra ut, og håndtaket kan stilles, noe som er positivt når vi er flere som triller den. Deilig å ha bagen høyt oppe, mer kontakt med barnet og lettere å løfte ut og inn av bagen. Jeg er veldig fornøyd med vognen :)
Takk for svar:-) blir nok den vogna:-))

Hvordan er den på terreng?

Hvordan er den på terreng?

Har bare prøvd den på veldig vid sti, men synes den var grei. Den er lett, hjulene rullet bra, og jeg vil ikke tro den lager milkshake av ungen heller, for den ristet ikke så mye som jeg trodde den ville gjøre på grus, stener og kvist/røtter :p

Har du Voksi pose i din? Hehe.. Har bestilt vogna, men lurer sånn på hordan vognpose jeg skal bruke. Og nå er det tilbud på både voksi urban og voksi city ;)

Har du Voksi pose i din? Hehe.. Har bestilt vogna, men lurer sånn på hordan vognpose jeg skal bruke. Og nå er det tilbud på både voksi urban og voksi city ;)

Får ikke tatt i bruk vognen før babyen kommer i juli :p så har bare testet den uten baby oppi der! Haha. Men jeg har en voksi urban jeg skal bruke til vinteren igjen. Den virker helt ok oppi både bag og sportsdel. Ville kanskje valgt en mindre om du bare skal ha til bagdelen, men vi regner med vi tar den i bruk når sportsdelen kommer på, og da virker den perfekt :)

Får ikke tatt i bruk vognen før babyen kommer i juli :p så har bare testet den uten baby oppi der! Haha. Men jeg har en voksi urban jeg skal bruke til vinteren igjen. Den virker helt ok oppi både bag og sportsdel. Ville kanskje valgt en mindre om du bare skal ha til bagdelen, men vi regner med vi tar den i bruk når sportsdelen kommer på, og da virker den perfekt :)

Fordelen med Voksi Urban er jo at underlaget er i ull, og det passer jo bra, siden i sportsdelen så er fotdelen litt åpen. Jeg endte med å bestille Voksi Urban. Så bruker den i bag første vinteren. :)

Fordelen med Voksi Urban er jo at underlaget er i ull, og det passer jo bra, siden i sportsdelen så er fotdelen litt åpen. Jeg endte med å bestille Voksi Urban. Så bruker den i bag første vinteren. :)

Ja, det jeg og tenkte. Håper å kunne bruke bagen så lenge som mulig, helst helt til rundt denne tiden neste år :) så da blir urbanposen brukt i bagen gjennom vinteren.

Ja, det jeg og tenkte. Håper å kunne bruke bagen så lenge som mulig, helst helt til rundt denne tiden neste år :) så da blir urbanposen brukt i bagen gjennom vinteren.

Ja, samme her! Jeg har jo født to gutter, begge over 4 kilo. Denne gangen venter jeg jente. Men er redd vekta skal hindre meg i å bruke bag lenge. hadde håpet å få brukt bag til neste vår :)
Når har du termin? :)

Har kjøpte stokke trailz idag.

Gratulerer! HAr du barn, eller venter du?
Vogna så rett og slett ut som gull!

pga tidligere modeller har jeg aldri sett på Stokke vogna som en aktuell vogn. helt til jeg gik i butikken, og nevnte kriteriene mine. og da dukket den opp. Og jeg var solgt ! :D

Gratulerer! HAr du barn, eller venter du?
Vogna så rett og slett ut som gull!

pga tidligere modeller har jeg aldri sett på Stokke vogna som en aktuell vogn. helt til jeg gik i butikken, og nevnte kriteriene mine. og da dukket den opp. Og jeg var solgt ! :D

Takk❤️.
Vi venter vår første barn i juni. Vi får ikke vogn før mai.

Ja, samme her! Jeg har jo født to gutter, begge over 4 kilo. Denne gangen venter jeg jente. Men er redd vekta skal hindre meg i å bruke bag lenge. hadde håpet å få brukt bag til neste vår :)
Når har du termin? :)

Har termin 5. Juli, så håper hvertfall å kunne bruke bagen til februar, hvis ikke det blir en stor unge :)

Anbefaler dere Trailz? Er totalt forelsket, men man vet jo aldri.. Alle er så uenige :P

Ene babybutikken her har den som lånevogn og jeg synes den er forferdelig tung. Det er min mening da :)

Anbefaler dere Trailz? Er totalt forelsket, men man vet jo aldri.. Alle er så uenige :P
Jeg har Trailz og er veldig fornøyd. Mine kriterier var: 4 hjul, svingbare hjul foran, skal kunne kjøres på sti/grusvei og sportsdel som kan vendes mot meg. Det er sikkert flere vogner som oppfyller alle disse kriteriene, men vi falt for denne vognen.

Hva er dine kriterier for vogn? Eller har du kanskje kjøpt allerede? :P

Hva er dine kriterier for vogn? Eller har du kanskje kjøpt allerede? :P

Nå venter vi jo fortsatt på både prøvestart og positiv test, men mine (kommende) krav til vogn er:

- 4 hjul
- grei oppbevaring under
- stødig og slitesterk
- nøytral (hater mønster og dill)
- sort eller marine

Vanskelig å sette fingeren på hva jeg ønsker, men veldig klar over hva jeg IKKE ønsker :)

Back
Topp