Barnevogn som tar liten plass i bil?

Mereo87

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Har Emmaljunga NXT90F, men den tar en god del plass i bilen. Og den er absolutt fin til gåturer, men på farten føler jeg den blir litt vognens svar på «traktor».

Så langt har jeg kun funnet Bugaboo vognene som tar liten plass, men disse er jo igjen ganske dyre.

Så da lurer jeg på om noen har tips til vogn? Å gjerne en som har bag- og sitte/sportsdel.

Last edited:
Babyjogger City tour lux. Både sitte- og liggedel/bag til den. Og den blir svært liten sammenlagt i bilen. En av de minste vognene sammenlagt.

Joolz Hub+ er også en utrolig nett og liten vogn, som tross i at den er veldig liten, samtidig har veldig god demping. Ikke noen vintervogn liksom, men der har du jo emmaljungaen

Joolz Hub+ er også en utrolig nett og liten vogn, som tross i at den er veldig liten, samtidig har veldig god demping. Ikke noen vintervogn liksom, men der har du jo emmaljungaen
Tenker nok vi beholder Emmaljungaen også.
Så det er jo mest for sommer/«innendørs» bruk sånn på farta.

Den vil tilsvare Emmaljunga som vi allerede har, det var nemligen de to det sto i mellom da vi kjøpte vogn. Så den vil ikke bli noe særlig mindre i min bil.
Åh, hører mange anbefale den over emmaljunga som er større og tyngre :) men jeg har kun lest og ikke sammenliknet :)

Åh, hører mange anbefale den over emmaljunga som er større og tyngre :) men jeg har kun lest og ikke sammenliknet :)
Som sportsvogn er den nok mer gunstig, men det vil fort bli samme problemet med at bagasjerommet ikke er gedigent. :/
Men finner nok utav det til slutt.

Den var jo genial og ikke nødvendigvis så dyr heller!!

Nei, vi er fornøyd med den:) bruker underdelen nå å setter bilstolen på. Genial på sentre og slikt:happy119

Jeg kjøpte babyjogger city mini gt i 2016 som sportstrille til storebror og nå kjøpte jeg til en slik deluxe bag! Bagen er romslig og vognen tar minimalt med plass i bilen! Med storebroren brukte vi kun emmaljunga edge duo som er et romskip i forhold! Den er jo hundre ganger bedre på trilleturer her hjemme, men babyjoggeren blir brukt på farten og er så lett å slenge med seg i bilen :D ikke trengte vi å blakke oss heller ;)

Endte opp med å kjøpe en vogn fra kinderkraft, så får se om jeg blir fornøyd med den.

Føler det er nye prøving og feiling med det meste som kommer til babyer og utstyr!:bag::hilarious:

Håper dere blir fornøyd med vognen:) Absolutt, og smaken er som baken.

Jeg kjøpte babyjogger city mini gt i 2016 som sportstrille til storebror og nå kjøpte jeg til en slik deluxe bag! Bagen er romslig og vognen tar minimalt med plass i bilen! Med storebroren brukte vi kun emmaljunga edge duo som er et romskip i forhold! Den er jo hundre ganger bedre på trilleturer her hjemme, men babyjoggeren blir brukt på farten og er så lett å slenge med seg i bilen :D ikke trengte vi å blakke oss heller ;)
Jeg liker jo i utgangspunktet Emmaljunga vognen, men den er som du sier i romskip kategorien.
Men merker at det er vel fort gjort å ende opp med ett par ørten vogner :bag::hilarious:

Og om det var bomkjøp så konkluderer jeg med at det er neppe det siste :hilarious:
Fikk ikke solgt inn mannen helt på city tour lux bagdelen :/

Vi har bare brukt sittedelen, eller underdelen som vi fester bilstolen på:) hehe, et og nnet bomkjøp ekke til å unngå:hilarious:

Vi har bare brukt sittedelen, eller underdelen som vi fester bilstolen på:) hehe, et og nnet bomkjøp ekke til å unngå:hilarious:
Skjønner, det kan jeg gjøre og har gjort delvis mye Emmaljunga, men da sliter jeg litt på butikken med vogn og kurv. Det blir fort armer og bein :sorry:
Første bomkjøp var vel MAM flaskene :bag:

Back
Topp