Barnevogn som er fin i ulendt terreng, anyone?

Hoppsideisjohei

Forelsket i forumet
Hei! Noen som har tips om god barnevogn som er fin å bruke i litt ulendt terreng? Type skogsvei og fine stier. Vi er en turglad gjeng

Hva med mountain buggy terrain? Er trehjuling med litt større hjul. Fin å jogge med, gå turer osv :)
Fire hjul er jo emmaljunga stabile vogner :)

Jeg er på leting etter det samme, men ville ha en billigere modell. Fant Bumbleride Indie, den blir vi å gå for :)

Har hørt at babyjogger er super! Vurderer å kjøpe den faktisk da jeg elsker turer og har to hunder som liker å gå tur :D

mountain buggy er super, trenger ikke den terreng versjonen etter min mening :)

4 faste hjul(lufthjul). F.eks emmaljunga med city cross understell, eller classic! Syntes forhjul på trehjulingene har en tendens til å grave seg fast/sette seg fast og vognen min med 4 faste lufthjul er mye bedre. Bruker BJ kun som byvogn/bilvogn

Lurer kanskje på å kjøpe den! Men heldigvis så haster det ikke akkurat nå og mannen kunne tenkt seg emmaljunga mondial :P

Emmaljunga fungerte ikke for oss. Tok altfor mye plass i bilen og ble for tungvin å bære inn og ut av bilen (vi har en lang og strevsom trapp). Anbefaler å prøvetrille vognene i butikk og test gjerne å slå de sammen og putte de i bilen. Vår babyshop lot oss teste dette! Veldig kjekt! [emoji4]

Eneste fordelen med andre vogner mot BJ er at baby kan sitte vendt mot deg i sportsvognen. Ellers vil jeg si at BJ har så utrolig mange smarte/gode løsninger som gjør den til en super vogn (kan slå sammen ved å trekke i én reim, tar liten plass, deluxe bag kan bæres med én hånd i bremmen, parkbremsen sitter på styret (har reddet meg på glatt føre flere ganger), superenkelt å låse/åpne forhjulet, lang kalesje på sportsdel/brem på bagdel, like høy som Stokke m/bag og like lang bagdel som Stokke, sportsvognen kan brukes leeeenge, punkteringsfrie hjul som betyr at man ikke trenger å ta ut luft av de når man skal ut og fly feks, fine farger/design). Jeg er ihvertfall (fortsatt) BJ-frelst [emoji4]

Back
Topp