Barnevogn påkjørt i Bergen...

lilleklump

Elsker forumet
Januarhula 2014
Uff helt tragisk!
Man må passe seg godt! Men aldri vært redd for det så lenge jeg ser meg godt for!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Godt det gikk bra med babyen. Synes det er skummelt å krysse hovedveiene. Man vet aldri om bilene stopper.

Nesten lik episode skjedde i Porsrunn i går når lille søstra mi henes sønn på 4 å hennes datter satt i vogn (7 mnd) da di passerte mitten av gangfelte ble an delvis påkjørt å han havnet ve siden av bil hjulet å sparkesykkelen så han hadde me seg ble kastet øver ennes... Det va en gammel mann på mellom 60-70 år,så polti tok serikatet i 3 mnd! Etter det vil det komme opp i retten om an forsatt skal ha lappen... Heldigvis jikk d bra,men konne gått værre! Håper ikke at han for den tilbake!!

Det samme sjedde med meg når jeg gikk gravid i nesten 8 mnd,da vi krasjet 70/km front mot front -der han som kjørte på oss hadde vikeplikt,det va også en gammel mann! Hadde det ikke vært for at jeg hadde hatt bil belte under magen hadde hun ikke overleft det smelle!! Sykebil samt lufthellikopter måtte frakte meg til sus! Dette sjedde for 4 år si,å jeg er en dag idag skremt av episoden med at jeg for angs når jeg sitter i bil til tider!

Nesten lik episode skjedde i Porsrunn i går når lille søstra mi henes sønn på 4 å hennes datter satt i vogn (7 mnd) da di passerte mitten av gangfelte ble an delvis påkjørt å han havnet ve siden av bil hjulet å sparkesykkelen så han hadde me seg ble kastet øver ennes... Det va en gammel mann på mellom 60-70 år,så polti tok serikatet i 3 mnd! Etter det vil det komme opp i retten om an forsatt skal ha lappen... Heldigvis jikk d bra,men konne gått værre! Håper ikke at han for den tilbake!!

Det samme sjedde med meg når jeg gikk gravid i nesten 8 mnd,da vi krasjet 70/km front mot front -der han som kjørte på oss hadde vikeplikt,det va også en gammel mann! Hadde det ikke vært for at jeg hadde hatt bil belte under magen hadde hun ikke overleft det smelle!! Sykebil samt lufthellikopter måtte frakte meg til sus! Dette sjedde for 4 år si,å jeg er en dag idag skremt av episoden med at jeg for angs når jeg sitter i bil til tider!

Uff... det hørtes veldig skummelt ut! Uff... jammen meg har me englevakt av og til altså. Godt du blei tatt godt vare på!
Håper det går bra med søstera di og ungane og!!

Jammen bra det gjekk bra med den vesle babyen! Ille, ille at slikt skjer! Då er jammen ikkje sjåførane særlig oppmerksomme nei!

Huff. Et godt tips når man krysser veien er å trille vognen bak seg og ikke foran seg. Da har man litt bedre oversikt og kontroll...
Tragisk at sånt kan skje!

Huff. Et godt tips når man krysser veien er å trille vognen bak seg og ikke foran seg. Da har man litt bedre oversikt og kontroll...
Tragisk at sånt kan skje!
Ja, det var eit flott tips! Men skulle vera unødvendig og vera redd for å gå over gata altså :s

Har forstått at det går bra med han,men han jekk inn i ein sjokk tilstand.. Dette sjedde når de va på vei til bhg... Skremmenes asså... Å værste av alt var jo at mannen ikke stoppet da dette skjedde,han stakk av - så heldigvis va det flerne så så dette i tilegg var det ei snill dame så skrev opp reg,nr på bilen hans... Var derfor polti var så sjapt på plass å fikk tatt han en kort stund etter!!

Back
Topp