Barnevogn på delbetaling i fysisk butikk.

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Går det an? Vår har blitt stjålet:( og det er skikkelig dritt å måtte ta hele den utgiften i ett. Kunne tenkt meg en emmaljunga og de får man jo ikke kjøpt i nettbutikk
 
Ånei, så dum situasjon! :( Har du skjekket opp om dere kan ha innboforsikring som dekker det? Eventuelt reiseforsikring om dere var ute av hjemmet. Bare tips om du ikke har tenkt på det. :)
Vet desverre ikke noe om avbetaling, men det går jo an å ta en telefon å høre? Tenker kanskje at du treffer noen som kan hjelpe deg hvis du forteller hva som har skjedd. Klem til deg. :)
 
Ofte betaler du mye for delbetaling, aktuelt å låne penger privat i stedenfor?
 
Ofte betaler du mye for delbetaling, aktuelt å låne penger privat i stedenfor?
Ja, jeg vet, men har opplevd at om du f.eks bare deler det i to koster det ikke mye ekstra. Har ingen å låne hos:) gubben har vært arbeidsledig fra mai helt til nå, så blir nok berdre utover. Synd de ikke kunne vente med å ta vogna til f.eks Januar:p
 
Ja, jeg vet, men har opplevd at om du f.eks bare deler det i to koster det ikke mye ekstra. Har ingen å låne hos:) gubben har vært arbeidsledig fra mai helt til nå, så blir nok berdre utover. Synd de ikke kunne vente med å ta vogna til f.eks Januar:p

Hvis ikke er det å prøve å låne hvis du kjenner noen som ikke bruker sin til du får handlet selv....

Ja du bør henge på lapp vennligst ikke stjel vogna før januar...
 
Er det mulig å kjøpe en billig på finn nå og heller kjøpe dyrere når økonomien er på vei igjen???
 
Hvis dere har reiseforsikring så kan dere anmelde forholdet og rapportere inn tim forsikringsselskap?!
 
Sarpsborg, så bor jo nære grensen og kan sikkert spare litt der:) har jo finn også, men skal ha vogna noen år framover:p
Ok, en butikk her i Trondheim hadde 20% rabatt på alle emmaljunga 2015-modeller nemlig. Derfor jeg lurte :)
 
Jeg har ikke bodd lenge nok i Norge til å komme igjennom de fleste kredittsjekker. Ble ny vogn til redusert pris i sverige. Får igjen på forsikringa
 
Back
Topp