Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg vet, men har opplevd at om du f.eks bare deler det i to koster det ikke mye ekstra. Har ingen å låne hosOfte betaler du mye for delbetaling, aktuelt å låne penger privat i stedenfor?
Sarpsborg, så bor jo nære grensen og kan sikkert spare litt derHvor bor du?
Ja, jeg vet, men har opplevd at om du f.eks bare deler det i to koster det ikke mye ekstra. Har ingen å låne hosgubben har vært arbeidsledig fra mai helt til nå, så blir nok berdre utover. Synd de ikke kunne vente med å ta vogna til f.eks Januar
![]()
Ok, en butikk her i Trondheim hadde 20% rabatt på alle emmaljunga 2015-modeller nemlig. Derfor jeg lurteSarpsborg, så bor jo nære grensen og kan sikkert spare litt derhar jo finn også, men skal ha vogna noen år framover
![]()
Så bra forsikringen dekket dette.Jeg har ikke bodd lenge nok i Norge til å komme igjennom de fleste kredittsjekker. Ble ny vogn til redusert pris i sverige. Får igjen på forsikringa
Det var braJeg har ikke bodd lenge nok i Norge til å komme igjennom de fleste kredittsjekker. Ble ny vogn til redusert pris i sverige. Får igjen på forsikringa