Barnevogn og Sverige

Lion82

Flørter med forumet
Hei
Har tittet litt på vogner, og lurer på enten Simo Kombi eller Emmaljunga City Cross. Har hørt at Emmaljungaen er litt lettere enn Simo, og at den kanskje tar litt mindre plass i baksetet. Vil gjerne høre hva andres synspunkter på dette er, og hva dere anbefaler. Tenkte å ta oss en tur til Sverige å titte litt der. Noen som vet om det er stor prisforskjell der, og hva slags butikker rundt Svinesund/Nordby/Strømstad en bør se i?

har hørt det er billigere med vogn i sverige.

Vet det er en butikk på svinesund grensa der. og så er det vell en på nordbysenteret tror jeg og.

Jeg fikk høre at de ikke selger simo i sverige lenger, men om det stemmer vet jeg ikke.

jeg har simo og er kjempe fornøyd med den. (har vert dagmamma tidligere så har prøvd litt forskjellige vogner+ jeg jobber i bhg og har "testa" de og litt hehe)

Babyproffsen ligger i Nordby senteret. Jeg har hørt at den på Svinesund ikke er der lenger, men jeg vet ikke. Og så er det mange som snakker om Kattis i Strømstad. Men om det er billigere på Kattis enn på Nordby vet jeg ikke, kanskje noen andre som vet? [:)]

ja kan godt henne den på svinesund er nedlagt. Sist jeg var der var i fjor påske. Mye kan jo ha skjedd siden den tid

Er det stor prisforskjell på bilstoler også eller? Fra prisene i sverige og her i norge?

ORIGINAL: *Maria*

Er det stor prisforskjell på bilstoler også eller? Fra prisene i sverige og her i norge?

Jeg kjøpte acta graco logical S med base (som kan festes med selen siden vi ikke har isofiks) den betalte jeg rett under 1500 for. så du kan hvertfall spare 500 på det.

Jeg har kjøpt Emmaljunga Mondial i Sverige. Sparte over 2000 kr. Kjøpt på Kattis babyshop i Strømstad

Kjøpte bilstol året etter. Ikke billigere enn tilbudene her hjemme,men billegere enn fastprisen selvsagt

Skal du ha emmaljunga må du til Kattis i strømstad, de andre på svinesund selger mye ting de men ikke emmaljunga[;)]

Citycrossen sparer du en god del på, du får den med alt av utstyr inkl stelleveske for rett over 6000,-nok pga bra kurs[:)]

Bil seter er også ofte mye billigere og med kursen sparer du en del på det også[;)] De har alle de kjente merkene på babyshopen på svinesund, vet ikke helt hva de har av utstyr på babyproffsen på nordbysenteret, mener noen sa de er litt dyrere der[;)]

Vi skal kjøpe alt i sverige[:)]

hei:) har vært i gøteborg en tur nylig. Du sparer ca 20% på å handle i sverige. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe en emmaljunga city cross, men fant ut at trekket inni ikke går an å ta av å vaske....

Vi har handlet babyutstyr på Happyland i Svinesund tidligere. Den var ganske mye billigere enn Babyprofsen i 2006 vertfall. Ligger like bortenfor Nordbysenteret http://www.happyland.se/ , her er kart og hvilke merker de har [:)] Vi var der i julen og da var den i drift vartfall.

Kvitrebekk
Vi har handlet babyutstyr på Happyland i Svinesund tidligere. Den var ganske mye billigere enn Babyprofsen i 2006 vertfall. Ligger like bortenfor Nordbysenteret http://www.happyland.se/ , her er kart og hvilke merker de har Vi var der i julen og da var den i drift vartfall.

Okei, da skal jeg sjekke der. Takk! [:)]

Heisann. Da har vi vært på både Kattis i Strømstad, Babyproffsen på Nordby og på Happyland på Svinesund i dag. Kjekt å kikke litt synes jeg. Så på citycrossen på Kattis. Synes Simo Kombi ser veldig bra ut, men Citycrossen er jo tross alt mye lettere så får tenke litt på det.

Back
Topp