Barnevogn og lite bagasjerom

What?! Det må de jo ikke gjøre!!! Jeg vil ha stroppene på <3

Ja, heilt ulogisk.. da jeg synes det er veldig greit å ha dei!
Men dei sparer penger desverre.. MYE dei har gjort siste åra for å sparer penger..har solgt emmaljunga i mange år, å det er mye klaging på at dei er vekk for å si det sann :p

Har i utgangspunktet stort bagasjerom, men hvis hele familien skal på tur blir det veldig trangt med 3 barn, hund og barnevogn. Har veldig lyst på Stokke trailz, noen som vet hvordan den blir sammenlagt?

Ja, det er jo en mindre vogn enn de du nevner. Men hverken simo eller emmeljunga tar liten plass i bagasjen, som var spørsmålet til trådstarter :-)

Vi har simo, men har ikke plass til den i bilen.
Nei, kjenner til det problemet... understellet til Simo får såvidt plass i bagasjerommet mitt. Bagen må stå i baksetet :)

Jeg og fikk beskjed om at det ikke var bæreseler på 2016 model☺

Jeg har undersøkt nå og de har kuttet de ut på alle modeller :/

Ba forhandler om å bringe ønske videre om å få de på plass igjen eller fjerne lommene.

Nå er jeg selv komfortabel med å løfte og flytte/snu sportsdelen av vognen med en stor gutt oppi så skal jo ikke by på store problemer å være uten stropper men var jo greit å bære med en hånd når en trenger den andre til noe annet også ;)

Jeg har undersøkt nå og de har kuttet de ut på alle modeller :/

Ba forhandler om å bringe ønske videre om å få de på plass igjen eller fjerne lommene.

Nå er jeg selv komfortabel med å løfte og flytte/snu sportsdelen av vognen med en stor gutt oppi så skal jo ikke by på store problemer å være uten stropper men var jo greit å bære med en hånd når en trenger den andre til noe annet også ;)
Jeg er glad jeg fikk kjøpt en med

Vedlegg

• 1456398384474.jpg
    1456398384474.jpg
    62,6 KB · Visninger: 24
Back
Topp