Barnevogn og lite bagasjerom

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
Lurer på om noen av dere har erfaring med ikke å ha verdens største bagasjerom til barnevogn. Vi får plass, men ikke til de største vognene. Noen ideer til vogner som tar "liten" plass sammenslått? Har sett litt på Stokke og Bugaboo.

Tfk er en av de minste vognene sammen leggbar ♡ Jeg har hatt endel vogner til de to andre. Men tfk hardbaggen kan legges helt flat og vognen blir også Mini så denne gangen går vi for den pga plass

Vi har lite bagasjerom og vurderer brio smile. Har ikke sett den i virkeligheten enda da. Mange butikker lar deg prøve vognen i bagasjerommet før kjøp :-)

En venninne av meg har brio smile, og den får fint plass i bilen til moren hennes, som er ganske liten :) Du kan nok trygt nå for den, uten at jeg skal si noe uten å vite hva slags bil du har hehe.

Vi har lite bagasjerom og vurderer brio smile. Har ikke sett den i virkeligheten enda da. Mange butikker lar deg prøve vognen i bagasjerommet før kjøp :-)
En vennine av meg har brio smile. Hun var veldig missfornøyd med den på vinteren fordi bagen er så åpen. Iforhold til fks Simo og Emmaljunga hvor babyen ligger godt nede i dype bager. Jeg har ikke erfaring selv med den vognen. Men bare husker at hun klagde på det den vinteren hun brukte bagdelen :)

En vennine av meg har brio smile. Hun var veldig missfornøyd med den på vinteren fordi bagen er så åpen. Iforhold til fks Simo og Emmaljunga hvor babyen ligger godt nede i dype bager. Jeg har ikke erfaring selv med den vognen. Men bare husker at hun klagde på det den vinteren hun brukte bagdelen :)

Ja, det er jo en mindre vogn enn de du nevner. Men hverken simo eller emmeljunga tar liten plass i bagasjen, som var spørsmålet til trådstarter :-)

Vi har simo, men har ikke plass til den i bilen.

Vil bare si i fra om en liten ting når det gjelder vogner, vær obs på størrelsen på bag-delen. Om den er veldig liten så vil babi etterhvert få "dårlig plass" og må over i sportsvogn tidligere.

For å få mere plass i bagasjen når vi var på ferie med vår emmaljunga edge duo så plukket vi av hulene. Når man har tatt de av og på et par ganger så er det veldig kjapt og greit å gjøre (unntatt om hjulene er kjempe skitne da)...

Jeg har liten bil og derfor lite bagasjerom. Ønsker meg så veldig en Emmaljunga Edge duo. Usikker på om visakortet er enig,men la gå. Har null erfaring med vogner da jeg er førstegangsfødende... Noen som kan hjelpe? Har kun sett bilder av denne vogna,men er det noen som har noen tips til vogner som egner seg bedre,men som ikke er så langt unna med tanke på hvordan den ser ut?

Jeg har liten bil og derfor lite bagasjerom. Ønsker meg så veldig en Emmaljunga Edge duo. Usikker på om visakortet er enig,men la gå. Har null erfaring med vogner da jeg er førstegangsfødende... Noen som kan hjelpe? Har kun sett bilder av denne vogna,men er det noen som har noen tips til vogner som egner seg bedre,men som ikke er så langt unna med tanke på hvordan den ser ut?

Emmaljunga city cross er en mindre og lettere vogn. Best i test. Bagen er like lang men ikke fullt så bred i fotenden. Vi har bare hørt gode erfaringer med den og ble anbefalt den av flere barnevognforhandlere :)

Og ett lite obs, emmaljunga mondial 2016 modell har ikke bæreseler på bagen, mener det også gjaldt edgen, men skal ikke si det for sikkert, kanskje noen andre vet med sikkerhet? City cross har bæreseler :)

Jeg har hatt emmaljunga Edge Duo og den hadde stropet å bære bag delen i. De ligger inne i lommer på utsiden av bagen. Skal se om jeg finner bilde.

Ja, det var en av grunnene til at vi styrte unna de to modellene, ser for meg at det kan være upraktisk å ikke ha.

Sniker fra juli 2015:) har egde duo og fe glidelåsene på siden, måtte sjekke på vognen, men fant ingen seler?:(

Du mente stropper sant? Jeg har uannsett sendt en mail til forhandleren vi kjøper vognen vår fra for å sjekke ang bærestropper.
Seler i selve sportsvogn delen er der fortsatt på bilder på nettsiden og i beskrivelsen så de er nok ikke fjernet.

Sniker fra juni. Jeg har liten bil og har akkurat plass til emmaljunga Edge Duo :)

Du mente stropper sant? Jeg har uannsett sendt en mail til forhandleren vi kjøper vognen vår fra for å sjekke ang bærestropper.
Seler i selve sportsvogn delen er der fortsatt på bilder på nettsiden og i beskrivelsen så de er nok ikke fjernet.

Ja mente stropper

Back
Topp