Lurer på om noen av dere har erfaring med ikke å ha verdens største bagasjerom til barnevogn. Vi får plass, men ikke til de største vognene. Noen ideer til vogner som tar "liten" plass sammenslått? Har sett litt på Stokke og Bugaboo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En vennine av meg har brio smile. Hun var veldig missfornøyd med den på vinteren fordi bagen er så åpen. Iforhold til fks Simo og Emmaljunga hvor babyen ligger godt nede i dype bager. Jeg har ikke erfaring selv med den vognen. Men bare husker at hun klagde på det den vinteren hun brukte bagdelenVi har lite bagasjerom og vurderer brio smile. Har ikke sett den i virkeligheten enda da. Mange butikker lar deg prøve vognen i bagasjerommet før kjøp![]()
En vennine av meg har brio smile. Hun var veldig missfornøyd med den på vinteren fordi bagen er så åpen. Iforhold til fks Simo og Emmaljunga hvor babyen ligger godt nede i dype bager. Jeg har ikke erfaring selv med den vognen. Men bare husker at hun klagde på det den vinteren hun brukte bagdelen![]()
Jeg har liten bil og derfor lite bagasjerom. Ønsker meg så veldig en Emmaljunga Edge duo. Usikker på om visakortet er enig,men la gå. Har null erfaring med vogner da jeg er førstegangsfødende... Noen som kan hjelpe? Har kun sett bilder av denne vogna,men er det noen som har noen tips til vogner som egner seg bedre,men som ikke er så langt unna med tanke på hvordan den ser ut?
Og ett lite obs, emmaljunga mondial 2016 modell har ikke bæreseler på bagen, mener det også gjaldt edgen, men skal ikke si det for sikkert, kanskje noen andre vet med sikkerhet? City cross har bæreseler![]()
Her er de på mondial og Edge duoVis vedlegget 163322
Her er de på mondial og Edge duoVis vedlegget 163322
Følgte med før ja. Men fra 2016 modellene har dei sluttet med det.
Sniker fra juli 2015har egde duo og fe glidelåsene på siden, måtte sjekke på vognen, men fant ingen seler?
![]()
Sniker fra juni. Jeg har liten bil og har akkurat plass til emmaljunga Edge DuoJeg har liten bil og derfor lite bagasjerom. Ønsker meg så veldig en Emmaljunga Edge duo. Usikker på om visakortet er enig,men la gå. Har null erfaring med vogner da jeg er førstegangsfødende... Noen som kan hjelpe? Har kun sett bilder av denne vogna,men er det noen som har noen tips til vogner som egner seg bedre,men som ikke er så langt unna med tanke på hvordan den ser ut?
Du mente stropper sant? Jeg har uannsett sendt en mail til forhandleren vi kjøper vognen vår fra for å sjekke ang bærestropper.
Seler i selve sportsvogn delen er der fortsatt på bilder på nettsiden og i beskrivelsen så de er nok ikke fjernet.