barnevogn og colorline...

hejdi

Andre møte med forumet
Skal reise med "kielferga" og kom plutselig på... Er det egentlig plass til vogna i lugaren? Sto at lugaren var 10,5 kvm... Men for under tusenlappen for hele familien, ser jeg for meg at det er ganske så intimt der :o Har dere noen erfaringer jenter? :-)

Jeg har reist med kiel-ferga en gang og hvis det er de små-lugarene dere skal ha så kan jeg ikke se for meg at dere får plass til vogn der. Rommene er jo så utrolig må og trange :-/
Men jeg ville ha ringt for å snakke med kundeservice og spørre hvordan man gjør det med vogner, for dere er sikkert ikke de første som reiser med vogn-barn ;-)

Når v i reiste med slik tur måtte vi sette vognen på et sånn spesialrom.Fikk ikke ha vognen på lugaren (brannsikkerhet) Ganske greit, for da slapp vi å tenke på den, henta den bare før vi gikk i land i kiel :) God tur

Da vi tok danske ferga i sommer fikk vi satt den på et eget bagasjerom. Veldig greit, leverte den inn på kvelden før vi la oss og henta den på morran igjen. Fikk ikke lov til å ha den på rommet pga brannsikkerhet, men det ville ikke vært plass der likevel..
Et lite tips er å si fra når man sjekker inn at man har med barnevogn. Da blir man plassert nær heisen. Vi måtte vente lenge før vi fikk kjørt ombord, men da vi endelig fikk kjøre inn fikk vi den beste plassen rett utenfor heisen og bilen bak ble plassert et godt stykke unna slik at vi fikk tatt ut vogna bak. Det var dessuten god plass på begge sider av bilen også!

Ah,takk for svar :-) Da får jeg ringe kundeservice i morgen og høre hvordan man gjør det :-) Tenkte å droppe vogn, men slik jeg skjønner er det et stykke å gå til butikkrne i Kiel ?! Så da kan det være god å Ha utover dagen ;-)

Back
Topp