Barnevogn og Bil??

Fleesa84

Glad i forumet
Julibarna2014
Novemberlykke 2020
Hei alle sammen :)

Noen som kan anbefale en god vogn som passer inni Audi A4 stasjonsvogn?? Utrolig små bagasjerom på de bilene...å blir for dyrt å skifte ut bilen med det første. Har sååå lyst på Simo vogn...men tror den blir for stor :/

Du får nok plass til simo vogna, men ikke mye mer! Vi har A4 og skal nå bytte for med 2 barn går det ikke. Vi hadde maxi cosi mura sist og den fikk vi plass til lett så da går det nok fint med Simo og.

Hadde det ikke vært for alle plassen simoen tar i bil, hadde nok jeg gått for den. Men, gidder ikke bruke hele bilen på vogn 2 år fremover, og vi har stor bil med god plass. Jeg tenkte brio happy duo. Synes den minner mye om simo både bag og sportsdel. Så tar den mindre plass og er lettere å løfte inn og ut :)

Vi har simo og Audi A4 :) den har plass!! Vi måtte bare ta av det ene hjulet ;P veldig lett og klipse av pg på :) hadde fortsatt plass til masse i bilen selvom vogna tar stor plass. Nå som hun er blitt 17 mnd har vi city mini som vi bruker om vi skal reise på tur eller shopping. :)

Jeg har emmaljunga City Cross og den er det plass til vogna og litt til forann :)
Har også A4 stasjonsvogn.

Kjør på med Simo du, så går dere å kjøper en snerten takboks :-) Jeg skal ha Emmaljunga City Cross og i en volvo v60 er det ikke superstort bagasjerom, så her blir det nok takboks i tillegg. Verdt en tanke, finnes mye som ser bra ut:-)

Back
Topp