Satinsky
Prinsemamma
Vi har akkurat fått ny bil, en stor og fin stasjonsvogn med mye bagasjeromplass, men enn så lenge regjerer den store Ridgebacken vår baki der. Hunden ligger ikke i bur nå, men skal i bur fortere enn svint for å venne seg til det. Aberet er at hun er så stor, og det er jammen ikke lett å vite hvor stort bur hun må ha. Finner ikke opplysninger noe sted om eksakt mål man kan ta av hunden, bare at de skal kunne stå, snu seg og ligge komfortabelt. Vi har begge lyst på en av de store Emaljungavognene også, fordi det passer best til vårt behov. Noen som har erfaring med dette og vet hva som lønner seg? BMW har romdelere som er justerbare, og jeg begynner nesten å lure på om vi skal gå for det, så vi kan dele inn bagasjerommet i stedet for å ha bur. Takboks er bestilt alt, men tross god dybde går ikke vogna oppi der, og i hvertfall ikke når jeg er alene uten to meter mann til å løfte opp vogna. Ideelt sett skulle jeg ønske jeg visste nøyaktig hvordan jeg kunne måle opp det bikkja må ha av plass. Noen erfaringer?