Barnevogn og annet spjåk i ventetiden

Skal ha babyjogger, nå hadde den vi har myglet i garasjen så da må vi kjøpe ny/ ny brukt :grumpy:
 
Vi har emmaljunga nxt90 fra før så vi skal bruke den samme, har en del ting fra før så er ikke så mye mer enn bilstol og seng vi må kjøpe denne gangen. Vil ha bedside crib denne gangen, sist brukte vi sprinkelsenga som bedside crib men det tok så ekstremt mye plass..
 
Dette er nr 4, så vi har det meste. Kjøpte brukt vogn til førstemann som røyk halvveis inn i vognperioden med nr 3. Kjøpte brukt igjen, og gikk da for en stødig Simo som kan gjøres om til sportsvogn. Var knallfornøyd med den. Skal bare tørke støv av den etter 3 år i garasjen;)
 
Tror egentlig ikke vi trenger noe som helst. Vi får bilstol av svoger og svigerinne som fikk baby i fjor- det var egentlig det eneste på lista. Men kommer selvfølgelig til å snope litt babytøy om en stund:Heartred Alt babytøyet vårt har vært på utlåns-rundreis hos søskenbarna til ungene, så det er nok mulig det er behov for litt fornying der.
 
Godt å høre at det er flere:notworthy To emmaljunga, City mini gt double, bugaboo donkey, TFK og en britax.
Kom forresten på at vi har et par reisetriller også:oops:

Hehe...ikke lett å være vogngal :p Er du fornøyd med bugaboo donkey? Har du brukt den som søskenvogn?
 
Vi kjøpte denne til jenta våres ifjor. Veldig fornøyd, så lille som kommer blir nok å bruke den h*n óg, kan hende vi må skaffe oss en søskenvogn da..

Emmaljunga edge duo 2018 (ikke 2019 som på bilde) med duo s outdoor understell. Helt super, elsker svinghjulene fremme, så mye lettere å trille. Vis vedlegget 285314
Den er rålekker , og en sterk kandidat hos.meg også :woot:
 
Har buggaboo cameleon fra sist gang så vi bruker den denna gangen også:happy:
Ganske fornøyd med den altså..:Heartpink
 

Vedlegg

  • 78523913-043A-450C-8196-1FF3DB6E3164.jpeg
    78523913-043A-450C-8196-1FF3DB6E3164.jpeg
    71,8 KB · Visninger: 15
Jeg har ønsket meg emmaljunga siden forrige gang jeg fikk barn, jeg var sammen med en som hadde så rotete økonomi så vi hadde ingen penge til noe fint men denne gangen skal jeg har alt jeg ønske meg jeg tenker mest på den nxt90f og jeg vil kjøpe en vognpose fra easygrow.
 
Det er så mange år siden jeg har hatt baby i hus så jeg begynner helt på nytt, samboeren min skal la meg har fritt valg selv, så de neste måneder komme det til å være gøy med shopping
 
Vi har 3 vogner fra før, 1 i barnehage, 1 reise/sentertrille og babyjogger summit x3 som vanlig trille og sovevogn. Nå trykkes ikke lillegutt så mye mer, han liker helst å gå selv, så vognene brukes mest til søvn :) Får se om vi kjøper en ny vogn, tror ikke samboer tenker vi trenger det, så vi får se :rolleyes:
 
Vis vedlegget 285312 Vi har allerede bestemt oss for vogn, komme til å gå for Stokke trailz. Syns den er så fin:D Og ser at jeg må ha meg en bbhug også:hilarious:
Ok , Stokke har egentlig ikke blitt vurdert i det hele tatt, men i dag var vi innom en gavebutikk på Nordby, og gubben streker rett bort til trailzen... jaggu var den fin og praktisk .. Vi sammenlignet med bugaboo som var en Annen aktuell kandidat men trailzen dro fort det lengste strået gitt , så nå har vi plutselig blitt småforelsket i den begge to ;) vi demonterte , trillet og plukket på den i over en time, moro å se gubben så engasjert :playful: vi skulle egentlig bare handle mat:hilarious: men ååå, så fin :love017

Screenshot_20190113-192254_Samsung Internet.jpg
 
Ok , Stokke har egentlig ikke blitt vurdert i det hele tatt, men i dag var vi innom en gavebutikk på Nordby, og gubben streker rett bort til trailzen... jaggu var den fin og praktisk .. Vi sammenlignet med bugaboo som var en Annen aktuell kandidat men trailzen dro fort det lengste strået gitt , så nå har vi plutselig blitt småforelsket i den begge to ;) vi demonterte , trillet og plukket på den i over en time, moro å se gubben så engasjert :playful: vi skulle egentlig bare handle mat:hilarious: men ååå, så fin :love017

Vis vedlegget 285462
Ja, sååå enig!!:love017 Den er så utrolig fin og helt fantastisk å håndtere! Syns den virket veldig enkel å trille rundt på, i tillegg kan du kjøpe bilsete av samme merke og bruke på understellet. Praktisk! Syns den virker helt super og klarer nesten ikke vente på å få den i hus!
Haha, samme her! Samboeren er nesten mer begeistret enn meg:hilarious:
 
Ja, sååå enig!!:love017 Den er så utrolig fin og helt fantastisk å håndtere! Syns den virket veldig enkel å trille rundt på, i tillegg kan du kjøpe bilsete av samme merke og bruke på understellet. Praktisk! Syns den virker helt super og klarer nesten ikke vente på å få den i hus!
Haha, samme her! Samboeren er nesten mer begeistret enn meg:hilarious:
Ikke sant :facepalm: gubben her har vel omtrent aldri tatt i ei barnevogn og har vist null interesse ,men i dag var han helt rå altså , hjalp at det er en liten en på vei:hilarious: han fant to ting han ikke likte og det var at kalesjen ikke var så lang som han skulle ønske (godt observert av en vognjomfru) men det problemet løste seg raskt da den nyeste modellen kom med kalesje du kunne dra laaaangt ned :happy: neste var at den ikke låste seg når du slår den sammen , altså understellet slik at det må "holdes sammen" når det skal løftes inn i bilen ,men det fant han en løsning på allerede i butikken :playful: dette er mitt tredje barn og jeg har alltid vært veldig opptatt av vogner ,men det er hans første barn og det var morsomt å se han leve seg helt ukritisk inn i alle mulige scenarioer med vogn i butikken:hilarious:
 
Ok , Stokke har egentlig ikke blitt vurdert i det hele tatt, men i dag var vi innom en gavebutikk på Nordby, og gubben streker rett bort til trailzen... jaggu var den fin og praktisk .. Vi sammenlignet med bugaboo som var en Annen aktuell kandidat men trailzen dro fort det lengste strået gitt , så nå har vi plutselig blitt småforelsket i den begge to ;) vi demonterte , trillet og plukket på den i over en time, moro å se gubben så engasjert :playful: vi skulle egentlig bare handle mat:hilarious: men ååå, så fin :love017

Vis vedlegget 285462

Jeg liker Stokke trailz veldig godt, kjempe god vogn :) Hadde den andre modellen og kunne tenke meg å prøve den nye :D
Men mannen kommer nok til å streike der hvis jeg skal beholde bugaboo for og jeg vil ha emmaljunga :hilarious:
 
Jeg liker Stokke trailz veldig godt, kjempe god vogn :) Hadde den andre modellen og kunne tenke meg å prøve den nye :D
Men mannen kommer nok til å streike der hvis jeg skal beholde bugaboo for og jeg vil ha emmaljunga :hilarious:
Så godt å høre ! jeg ser den ja , har hatt emmaljunga tidligere, kjøpte en gammel brukt en og elsker den :love017 hovedvogna var tek joggster da den var helt ny , og jeg falt aldri helt for den ,med unntak av den geniale bremsen på håndtaket :cat nå er økonomien bedre , jeg eldre og vet mer hva jeg ønsker i neste vogn , så da åpnet jo en hel verden seg! Her er det blant annet en del skogsveier og sånt, regnet derfor med at trailz var utelukket,men fikk et helt annet inntrykk i butikken :bunny Morro dette her,men ikke lett.. godt vi har noen mnd igjen :color
 
Så godt å høre ! jeg ser den ja , har hatt emmaljunga tidligere, kjøpte en gammel brukt en og elsker den :love017 hovedvogna var tek joggster da den var helt ny , og jeg falt aldri helt for den ,med unntak av den geniale bremsen på håndtaket :cat nå er økonomien bedre , jeg eldre og vet mer hva jeg ønsker i neste vogn , så da åpnet jo en hel verden seg! Her er det blant annet en del skogsveier og sånt, regnet derfor med at trailz var utelukket,men fikk et helt annet inntrykk i butikken :bunny Morro dette her,men ikke lett.. godt vi har noen mnd igjen :color

Ja heldigvis har vi en stund på oss :D Jeg har fått tur i ulendt terreng med trailz og det har gått veldig fint :)

Og kjempe god plass til oppbevaring under vognen, fikk plass til masse under der :)

Mye positive forandringer på den nye trailz men liker ikke så godt fotbrettet på den nye modellen, da likte jeg bedre den gamle modellen :)

Mange fine vogner der ute, kunne glatt hatt mange :hilarious:
 
Vi må ha alt nytt da dette blir barn nr.1. I denne jungelen av alt utstyr som finnes, er jeg spent på hva resultatet blir, hehe:smiley-ashamed004
 
Ser den :) ungene mine er såpass store nå at når vi flyttet kvittet vi oss med alt barneutstyret , så her må jeg starte fra scratch igjen , men det er egentlig moro det å:love017 har igjen et bæresjal da :laughing002

Må også begynne på stArten igjen. Mye har blitt dukkeklær for hun på 7 år. Har bare igjen en kjole og klærne de dro hjem i fra sykehuset men det er jo snart 11 år gammelt :)
 
Back
Topp