Barnevogn og annet spjåk i ventetiden

Anlipa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Septemberbarna 2019
Selv om jeg nettopp har passert ikm er hodet mitt fullt av planer og ideer allerede, og i går begynte mannen og se på vogner på nettet :) har dere tenkt dere ut noen vogn ? Noen dere synes er fine ?
Selv er jeg fan av bugaboo buffalo, men siden den ikke selges lenger har jeg funnet to alternativer som det antagelig kommer til å stå i mellom ! Skal absolutt ikke kjøpe enda, men lov å titte?:angelic:
Noe annet babystæsj/mammastæsj dere drømmer om i ventetiden ? Spam på med bilder og navn , så får vi spedd på litt med innlegg mot skjult også :happy

Dubatti One 2018

Screenshot_20190110-231347_Samsung Internet.jpg

Og emmaljunga nxt 90
Screenshot_20190111-231026_Samsung Internet.jpg
 
Ønsker meg også en bbhug me ila svangerskapet, fin både til å ligge behagelig når man er stor og full av folk :)hilarious:) og når storesøsken skal holde miniknøtt:angelic:Screenshot_20190111-231846_Samsung Internet.jpg
 
Har ikke tenkt så mye på det enda.
Når jeg gikk gravid med datteren min kjøpte jeg altmulig jeg trodde jeg ble å trenge. Nå har vi mye fra sist og vet at man egentlig ikke trenger så mye til å begynne med.
 
Ønsker meg også en bbhug me ila svangerskapet, fin både til å ligge behagelig når man er stor og full av folk :)hilarious:) og når storesøsken skal holde miniknøtt:angelic:Vis vedlegget 285309

Denne har jeg også lyst på. Regner med at jeg kommer til å slite med bekkenet denne gangen også så tror jeg skal skaffe meg en sånn i løpet av svangerskap :)
 
Denne har jeg også lyst på. Regner med at jeg kommer til å slite med bekkenet denne gangen også så tror jeg skal skaffe meg en sånn i løpet av svangerskap :)
Ja det er jo en god grunn! :dummy: den ser jo så utrolig digg ut:love017
 
Har ikke tenkt så mye på det enda.
Når jeg gikk gravid med datteren min kjøpte jeg altmulig jeg trodde jeg ble å trenge. Nå har vi mye fra sist og vet at man egentlig ikke trenger så mye til å begynne med.
Ser den :) ungene mine er såpass store nå at når vi flyttet kvittet vi oss med alt barneutstyret , så her må jeg starte fra scratch igjen , men det er egentlig moro det å:love017 har igjen et bæresjal da :laughing002
 
4F2A4C22-BBB9-4BD2-95E2-527A3E1BB273.png Vi har allerede bestemt oss for vogn, komme til å gå for Stokke trailz. Syns den er så fin:D Og ser at jeg må ha meg en bbhug også:hilarious:
 
Har det meste fra sist gang :) blir litt nye klær bare, da han var skikkelig gulpebaby :p også et sånt ordentlig svøpeteppe. Greide aldri å svøpe han skikkelig i vanlig teppe, og hver gang armene spratt ut så våkna han :p
 
Har det meste fra sist gang :) blir litt nye klær bare, da han var skikkelig gulpebaby :p også et sånt ordentlig svøpeteppe. Greide aldri å svøpe han skikkelig i vanlig teppe, og hver gang armene spratt ut så våkna han :p
Haha :hilarious: da får du en ny mulighet til å lære det nå:D
 
Vi kjøpte denne til jenta våres ifjor. Veldig fornøyd, så lille som kommer blir nok å bruke den h*n óg, kan hende vi må skaffe oss en søskenvogn da..

Emmaljunga edge duo 2018 (ikke 2019 som på bilde) med duo s outdoor understell. Helt super, elsker svinghjulene fremme, så mye lettere å trille. 12911_1.jpg
 
Vi kjøpte denne til jenta våres ifjor. Veldig fornøyd, så lille som kommer blir nok å bruke den h*n óg, kan hende vi må skaffe oss en søskenvogn da..

Emmaljunga edge duo 2018 (ikke 2019 som på bilde) med duo s outdoor understell. Helt super, elsker svinghjulene fremme, så mye lettere å trille. Vis vedlegget 285314


Anbefaler søskenbrett du får kjøpt til vogna. Det var gull verdt når jeg fikk nr 2. Å kommer til å brukes til mellomste nå
 
Jeg har en bugaboo fox fra før av så tror jeg kommer til å kjøpe bag til den. Så har jeg kjempe lyst på en emmaljunga vogn også, syns de er så fin. Jeg har litt vogndilla så har lyst på flere :hilarious:

Syns denne er så fin.


F1A5C67B-F5DA-4F78-AECE-9731ECCB14C3.jpeg
 
Det eneste vi mangler nå er en vogn og vippestol.

Vet ikke hvilken vogn jeg vil ha denne gangen, eneste jeg vet er at den må være lett å trille. Vi hadde emmaljunga city cross sist og den var alt for tung for meg. Tror jeg vil ha svingbare hjul nå.
 
Anbefaler søskenbrett du får kjøpt til vogna. Det var gull verdt når jeg fikk nr 2. Å kommer til å brukes til mellomste nå

Jeg har tenkt på å kjøpe søskenbrett til vogna óg, men tror kanskje det blir litt mye for henne å måtte stå eller gå når vi er ute å går da hun bare er 15-16 måneder når baby kommer. Senere blir den nok gull verdt! :) Men tror jeg må ha en søskenvogn i begynnelsen hvertfall, om vi ikke er to som går og kan bruke to vogner, for vi har en reservevogn også. :D
 
Last edited:
Har intet mindre enn 6 vogner nå, hjelpes:nailbiting: Favoritten er Babyjogger City Mini Gt Double. Den er smidig og tar minimalt med plass i bilen:gen014
 
Godt å høre at det er flere:notworthy To emmaljunga, City mini gt double, bugaboo donkey, TFK og en britax.
Kom forresten på at vi har et par reisetriller også:oops:
 
Back
Topp