Barnevogn nr. 2

Momme

Elsker forumet
❤Januarlykke 2022❤
Junibollene 2023
Lillebror kommer til å ta over vogna til storebror, en Emmaljunga Monidal Deluxe. Denne er vi kjempefornøyde med, men vi ser at den er stor og tung når vi er på farta. Storebror er 1 år og 8 måneder nå, og vi har tenkt til å kjøpe en vogn nr. 2, som han kan sove i på dagtid og som også kan brukes til lillebror når vi er ute og farter med bil. Har bl.a. sett på Babyjogger og Britax B-motion 3. Er det noen som har erfaringer med disse vognene, eller som evt kan anbefale en annen vogn? Vi vil ha en vogn som er solid, men som tar minst mulig plass i sammenslått posisjon - som er egnet som sovevogn (full liggestilling). Pluss om det er mulig å feste bilstol på understellet (Maxi cosi cabriofix) :)
 
Har hatt tre ulike baby jogger: city mini, city select, og city elite, i tillegg til flere andre merker, Stokke Trailz, en Simo... men baby jogger er det eneste merket jeg ikke har hatt noen problemer med, og nå har jeg valgt å bare kjøpe bag til city elite + en Easy x rider til eldste :)
 
Elsker vår babyjogger city elite, den er så lett å trille! [emoji4] Eneste minuset er at fotstøtten er litt liten og rar, og at ryggen ikke kan bli helt rett. Guttungen min nekter å slappe av i vogna, så jeg kan ikke ha på selene over skuldrene på han siden han da blir dratt tilbake i en veldig tilbakelent stilling [emoji85]
 
Kan anbefale Cybex Balios:) Vi har hatt den som vogn nr 2/shopping/sydenvogn. Lett å slå sammen, tar liten plass, stor handlekurv, sittedel som kan vendes mot den som triller, og lang nok rygg til at storesøster på 2,5 bruker den som sovevogn i barnehagen:p
 
Back
Topp