Barnevogn / når kjøper dere det?

starstar

Andre møte med forumet
Jeg er 1 gangs gravid i uke 18+2.
Funnet vognen vi vil ha. Blir stokke trailz.

Når kan man kjøper barnevognen er det store spørsmålet da.

Har dere kjøpt eller når har dere planer om det ? :)
 
Hmm, første gang jeg var gravid tror jeg at vogna ble kjøpt rundt uke 27-30
 
Det kan du jo velge helt selv:D spørs vel bare når dere har råd og hvor lenge dere gidder å ha den stående før den blir brukt:)
 
Kjøpte i uke 11! Har tilogmes kjøpt vogndyne, stelleveske, kroker til stelleveske, muff til vognen og vognleke:p
 
Har planen ferdig ang modell, farge og ekstra utstyr. Så på sidene vi skal bestille fra at man kan velge uke nr man ønsker den levert så velger nok å få den hjem her en gang i juni/juli tenker jeg <3 Gleder meg til å få en splitter ny vogn i hus denne gangen da vi ikke hadde økonomi til det sist gang. Velger samme vogn som vi kjøpte brukt side da vi er veldig glad i emmaljunga duo vognen vi hadde :)
 
Kjøpte vognen i uke 15 tror eg, og vogndyne og sengetøy i går, 18+1:)
 
Husker ikke helt... men mellom 27 og 30 engang med nr 1. Nå blir det når enn vi bli enige og jeg kommer over et kupp eller bare finner det for godt :p
 
Det var det første vi kjøpte av utstyr, og den står jo litt i veien ... blir nok omtrent det eneste vi kjøper selv, siden vi får utrolig mye av folk vi kjenner. Fikk vite her om dagen at vi kunne fått vogn også.
 
Kjøpt den når dere vil :) Veldig lurt å fordele utgiftene på utstyr litt utover. Det er jo mye man trenger, å noe av det er jo ganske dyrt. Med mine tidligere så kjøpte vi vogn i uke 35 ca, denne gangen har vi vogn.
 
Jeg kjøpte min tfk i uke 15 denne gangen, fordi den var på tilbud :) Greit å begynne tidlig så kommer ikke alle utgiftene så tett!
 
Vi kjøpte vogn første gangen da jeg var ca 30 uker. Vi kjøpte seng, stellekommode og mye annet samtidig.
 
Veldig enig i at det er greit å fordele utgiftene hvis det er mye man skal kjøpe. Så bare å begynne :)
 
Kjøpte vogn i uke 9 eller 10 :) tilbud jeg bare måtte benytte meg av og jeg synes det blir så kos når vogna er i hus :)
 
Kjøpte Stokke Trailz for to uker siden :) Er 17+5 idag
 
Skal kjøpe det når jeg får ferie penger :p for da trenger jeg ikke kjøpe en billigere vogn for det passer dårlig og bruke så mye penger på vogn nå. Men om jeg kommer over ett bra tilbud før det kjøper jeg en der og da. Forgje gang fikk vi vogn, og det var kjempe snilt, men hadde ikke kjøpt den om jeg hadde fått velge selv.
 
Back
Topp