Barnevogn merke Emmaljunga

Lammarau

Andre møte med forumet
Heisann dere :)
Er det noen av dere som har erfaring med  Emmaljunga barnevogner? Vurderer og kjøpe en Emmaljunga Mondial Duo Combi vogn den gang jeg skal ha barn. 
Syns den er sååå utrolig fin. Har alltid hatt lyst på den vogna, men  syns prisen er stiv og har hørt at vognen er veldig tung og stor.

http://www.barnevognguiden.no/emmaljunga/emmaljunga-mondial-duo-combi.html 

Takk for svar

Vi har kjøpt den til jenta vi venter, så har enda ikke prøvd den ute.
Har trillet noen turer inne, og det er det, men jeg er veldig fornøyd!

Den er stor ja, og den veier litt, men man skal for det meste trille den, og å skyve noe foran seg er ikke like tungt som å løfte. Det kan nok bli tungt på glattisen opp de bratte bakkene her vi bor, men da må jeg bare se på det som trim. Hehe.

Vognene er veldig fine, det er jeg enig i! Her var det sambo som fikk velge mellom emmaljunga og simo, jeg håpa på emmaljunga. Han syns den var finest, og vi likte begge hvor lett den virker å trille. Den veier nesten like mye som simo, men jeg syns simo vogna var vanskeligere å manøvrere inne i butikken.

Dette hjalp deg sikkert ikke mye, da vi ikke har ordentlig erfaring enda, men jeg sier GO FOR IT!

Vi har Emmaljunga City Cross, og er superfornøyd! Den er litt lettere enn Mondial, tror jeg :)

Emmaljunga City Cross er en av de letteste på markedet, så hadde heller gått for den om det var et viktig moment. Er superfornøyd med den, og den kommer i mange flotte farger og utførelser. Prisen er heller ikke så ille, og kjøper du den i Sverige blir den enda billigere :D

Vi er også superfornøyd med city crossen. Som noen sier, er vekt viktig så gå for den med city bag til :)

jeg har hatt emmaljunga til alle mine 4 barn og er storfornøyd. Ja den er ganske stor og tung, men her jeg bor (Tromsø) syns jeg det er en bra ting, når vi har lange, kalde vintere med mye snø. Det er en stor vogn både i bagen og i sportsdelen så den kan brukes lenge.

jeg har edge duo, og vet lite om akkurat den du spør om men.

Får eg fleir barn blir det garanter Emmaljunga City Cross som kjeme her i hus! Den e drit fin, og veldig lett i forhold til Simo og den du spør itte. 

jeg som flere over her har city crossen og den er jeg super fornøyd med, den er fin og den er veldig lett, noe jeg har vært veldig glad for på mange trilleturer opp tunge bakker:)

Nitro city her :D kjempe fornøyd

Har emmaljunga edge duo, knall vogn. svær men utrolig deilig og romslig. trenger ikke bytte vogner i hytt og pine fordi ungen vokser. solide er de også:)

Jeg har nitro city, den er veldig lett og jeg er veldig fornøyd.
Eneste er at den er ganske lav.

Mondial her, knall fornøyd!!

Dytter denne opp igjen!

Har nå vert i butikken og sett  på mondial som vi hadde bestemt oss for, men fikk ikke akkurat den hyggeligst tilbakemeldingen.
Vi ville veldig gjerne ha Emmaljunga i Svart skinn, men det laget de ikke lengre, det var kun hvit og kremfarget som var i skinn og det var ikke særlig aktuellt..

Nå har vi sett på den som er i svart "stoff" i mondial den har akkurat det samme designet men er ikke i skinn.

Det som jeg egentlig lurer på er om "stoff" er vanskeligere og holde rent enn den i skinn og hvordan det er med regn når det er "stoff" og ikke skinn.

Hva er egentligt best? Skinn eller "Stoff"?

Jeg kan svare igjen, nå er lillemor født.

Vi har edge duo i svart stoff. Ikke vanskelig å rengjøre og syns heller ikke vogna er særlig tung. Jeg klarer fint å bære den opp og ned 4 etasjer(bor i blokk uten heis) flere ganger om dagen, og da med lillemor i bagen. I tillegg må jeg opp en laaaaang bratt bakke for å komme til garasjene. Ikke problem å trille oppover eller bære inn i bilen. Kjenner jo at den veier noe, men ikke noe som plager meg. Får evt. se på det som trim :)

Back
Topp