Barnevogn med håndbrems

Oktobermor2018

Andre møte med forumet
Hei! Jeg er på leting etter en barnevogn med håndbrems pga epilepsi. Jeg har Phil & Teds Sport V5, men problemet med den er at bagen du kan kjøpe for å få en liggedel er altfor liten og trang. Vet noen om det er andre barnevogner med lik brems som er en del større? :p Vil helst ikke ha en sånn sportsvogn fordi har sett at alle disse bagene som kan kjøpes til dem er like små i størrelsen som den fra Phil & Teds.

Last edited:
TFK joggster adventure.
Babyjogger Summit x3. Har den selv, stødig og god vogn med bra demping. Det største minuset med den (gjelder forsåvidt begge disse) er at sportsdelene kun er vendt framover.

Babyjogger city elite har håndbrems. Super vogn bortsett fra at sittedelen er vendt fra deg.

Tfk joggster adventure (eller twist om du kjøper eldre modell). Digg å kunne bremse i bratte bakker :D

Thule urban glide 2
TFK Trail (synes den er nettere enn adventure)

Tfk jogster adventure valgte jeg når jeg måtte kjøpe vogn med håndbrems pga helsen. Har lett mye!! Var i tvil, helt til jeg prøvde de ulike vognene i testbanen til babybanden i Oslo. Er også veldig greit med den multi x bagen, som er 82cm lang innvendig. Den kan settes opp som sittedel når barnet blir større, og de sier den kan brukes frem til barnet er 1,5år. Jeg byttet nå når lille er 14mnd, pga vinterpose synes jeg den begynte å bli for trang, men har vært veldig fint å ha henne vendt mot meg så lenge. De selger forresten mange fint brukte multi x bager på finn, sånn om du ikke vil bruke mye penger på bag i tillegg til sportsvogn.

Få vogner med fire hjul og bems, men jeg prøvde babyjogger city Select lux, den har brems og vendbar sete. Ble for tung for meg, men er et alternativ om tyngde ikke er et problem.

Back
Topp