barnevogn kjøp i dk?

sissel84

Flørter med forumet
hei

har fått med meg mangen som kjøper vogn i sverige å tyskland, men danmark? er det noe billigere? har  dere forslag til en butikk i nærheten av kjøbenhavn? en med god nettside som jeg kan bestille en emmaljunga.. svigers skal ned der om 2 mnd, så da ville jeg se om prisene var billigere der nede.. å med emmaljunga , så sender de aldri, så vi må hente.. derfor må det vær i nærhetne av køben..

sissel84 skrev:
hei

har fått med meg mangen som kjøper vogn i sverige å tyskland, men danmark? er det noe billigere? har  dere forslag til en butikk i nærheten av kjøbenhavn? en med god nettside som jeg kan bestille en emmaljunga.. svigers skal ned der om 2 mnd, så da ville jeg se om prisene var billigere der nede.. å med emmaljunga , så sender de aldri, så vi må hente.. derfor må det vær i nærhetne av køben..

aner ikke, men såvidt jeg vet så er det ganske lang bestillingstid på emmaljunga fordi de produserer etter bestilling og sender fra sverige. hvis du skal hente i danmark kan det nesten være for sent å bestille nå. du må iallefall skynde deg.
dette er jeg ikke 100% sikker på, men tror det er slik.

ja har forstått at det er som regel langventetid så lenge de ikke har den inne i butikken, derfor jeg stresser litt med å få det bestillt evt, og bestemt.. ting tar tid når svigers er inne i bilde og skal betale :S

Jeg kjøpte Emmaljunga i DK sist, og da var prisen enda billigere enn i Sverige, men det var i 2003, så det kan jo ha endtret seg. Jeg kjøpte ihvertfall alt utstyr i DK sist, var på Malles Barnevogne i Snested, men det er desverre langt unna København. Kjenner ikke til noen butikker der, men kanskje du kan gå inn å finne ut av det? Her er en link til Visit Copenhagen. Der har de muligens informasjon.

Nei, vogna var i DK den, trengte ikke til å få dem til å bestille....

trine2007 skrev:

sissel84 skrev:
hei

aner ikke, men såvidt jeg vet så er det ganske lang bestillingstid på emmaljunga fordi de produserer etter bestilling og sender fra sverige. hvis du skal hente i danmark kan det nesten være for sent å bestille nå. du må iallefall skynde deg.
dette er jeg ikke 100% sikker på, men tror det er slik.

aaah.. ser denne litt forseint.. vi bare bestilte inorge i går :) så nå er det bestemt :) men takk for tipset :) har en søster som snart og vil trenge vogn, gjerne hun vil kjøpe der :)

Back
Topp