Barnevogn- igjen!

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Hm.. ettersom vi er inne på barnevogn-diskusjonen her.. Jeg fikk da altså en sønn da jeg var 17 år, snart ni år siden. Da var mamma og pappa så snille at de kjøpte en vogn til meg, simo combi (eller duo?).., som jeg hadde plukket ut selv. Syntes den var veldig fin, og en ble pusset opp før den ble satt bort på kvisten etter bruk. Så til saken... Jeg vet at det mest fornuftige vil være å bruke samme vogna nå også, og jeg får dårlig samvittighet overfor foreldrene mine dersom jeg ikke bruker den. Men den vil jo være ti år når nestemann skal ta den i bruk!.... Jeg hadde en idé om at den kunne stå hos de, så kan vi bruke den når vi er hjemme (de bor 14 mil unna), så slapp vi å dra med oss vogna i bilen. Men da hadde mamma det briljante forslaget at vi kunne ha søstra mi sin vogn når vi besøker de... (den er også ti år, vi fikk barn samtidig).

Hva ville dere ha gjort? Ikke noe galt med vogna altså, men det er ikke akkurat siste skrik, modellene er jo mye bedre og penere nå. Den er mørkeblå med beige ruter.. Men så er det jo så dyrt for vogn, så det ville vel vært ufornuftig å kjøpt ny...Eller? [;)]

Hva med å prøve å selge den?
Klart det er vanskelig å skulle "såre" dem med at nå er den ikke god nok liksom, men det er jo dere som
skal trille den??

jeg har nesten samme problemet bare at det er 7 år siden sist.
vognen står her den men jeg har såååååå lyst på ny.

tror ikke mine foreldre blir såret om jeg selger den.... men det spørs om jeg FÅR solgt den da. hehehe

vognene våre er jo gammle, og seff er det en sjarm å bruke den samme som eldstemann brukte. men alikevell har jeg mest lyst på en ny, fin, praktisk vogn til min lille inni magen.

kjøp ny du, det skal jeg [;)][:D]

Det er definitivt det jeg har mest lyst til! De er jo så mye mer praktiske de nye vognene.. Vurderer å kjøpe ei litt mindre vogn, med tre hjul. Da kan jeg jo ha to, men til forskjellig bruk. [:)] 

Har heldigvis god tid på å klekke ut en plan. [;)]

jeg ville kjøpt en ny brukt vogn! [:D]  jeg tenker sånn at, vogna er noe man skal gå rundt med bortimot hver dag,så det er jo viktig at man er fornøyd når man går ut! ikke vil hoppe i ett hull hver gang man møter noen på veien! [:)]  det finnes mange billige, brukte og pene vogner på markedet som ikke er mer enn ett-to år gamle![:)] 
mamma ville ha meg til å ta over ei vogn fra -92 ,som hun mente var så veldig fint brukt og godt kunne brukes til vår neste! meeeen.... jeg bare forklarte til mamma på en fin måte at det ikke var helt min smak,men takket for tilbudet! de fleste foreldre forstår nok at man vil gå med en som man syns er fin og behagelig! [:D]

Back
Topp